IPhone kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
488
Ik wil graag een IPhone, maar wil er geen honderden euro's aan uitgeven. Kan ik er een op Marktplaats kopen?
Is een Iphone 3 of 4 ook goed, of zijn dat echt slechte(re) apparaten?
 
Honderden euros ben je snel kwijt, ook voor 2e hands.
iPhone 3g of 3gs is ondertussen oud, deze zou ik niet meer nemen.

Tevens als je een 2e hands koopt, hoe weet jij wat er mee gebeurt is? Je hebt immers geen garantie.
 
Ik zou niet voor de iPhone 3 gaan, Apple biedt dan wel aan om de oudere iPhone's te kopen wanneer je de nieuwe te duur vindt, maar de Iphone 3 loopt nu qua hardware wel enorm achter. Tevens wordt deze ook niet meer geheel ondersteunt door Apple. Denk hier bij aan bijvoorbeeld iOS. Zo zullen de nieuwere versies niet voor de iPhone 3 beschikbaar zijn.

De iPhone 4? Kan. Let wel even op dat dit precies het zelfde geval is als bij de iPhone 3.

De iPhone 5s zal over een tijdje ook gepresenteerd worden en dan zal de iPhone 4S en 5 ook een stukje goedkoper worden. Misschien is dit een oplossing?

Vriendelijke groeten,
 
Laatst bewerkt:
Hoe duur gaat de 5S ongeveer worden en wat is het verschil?
 
Hallo Rickagovv,
Koop geen Iphone 3 of 4. Deze zijn sterk verouderd en hebben bovendien slechts 8 GB geheugen, waarvan ongeveer 6 GB beschikbaar is.
Ga liever voor een Iphone 4S of als het budget het toelaat een Iphone 5. Deze zijn moderner, sneller en kort gezegd veel beter.
Zoals hierboven werd gezegd zal de 5S binnenkort komen en die zal de prijzen van de andere Iphones doen dalen. Wacht hier dus even op. Ik gok dat de goedkoopste 5S vlak na verschijning ongeveer 800 euro kost.

Ik raad kopen via marktplaats niet aan. Grote kans op miskoop en geen garantie. Koop liever voor meer geld een originele, nieuwe iphone in een betrouwbare winkel.
 
En er komt binnenkort een budget iPhone op de markt, deze heeft geen metalen rand en geen glazen voor en achterkant maar een van kunststof om kosten te besparen. En volgens mij ook maar met 8GB.

Trouwens je kan best wel op Marktplaats een iPhone kopen, ik heb dit meermaals gedaan, je moet dan wel het toestel halen en niet laten versturen en het beste iemand meenemen die een beetje verstand heeft van iPhone's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan