iPhone laadt niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

marufi

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2015
Beste,

Ik heb een iPhone 5s waar ooit een jailbreak op stond.
Na het downloaden van een tweak laad hij enkel op als ik hem helemaal uitschakel.
Is er een oplossing ?

Alvast bedankt !

batterij kapot of slecht contact.
mvg macguy
@macguy wat begrijp je niet van deze zin: Na het downloaden van een tweak laad hij enkel op als ik hem helemaal uitschakel.

@marufi, en wat als je die app verwijderd.?

en weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen ?

Hallo

Controleer de charging flex cable met zijn lightning connector ...

Indien o.k. --> " U2 1610A1 " i.c. op motherboard op korrekte werking controleren .... desnoods vervangen door en nieuw exemplaar. (kost zo'n 8 € op ebay)

Probeer eerst om deze te "reflowen" ... een defekte soldeerverbinding is ook mogelijk.

Uiteraard ga ik er van uit dat de software van dit toestel terug in orde is gezet en korrekt werkt.

Peter

@vdk-p een iphone zelf openmaken? daar moet je toch wel iets voor weten.

Hallo

Uiteraard ... niet enkel het openen vergt ervaring hoor ...

Ook het solderen van deze s.m.d. componenten vergt de nodige ervaring en het korrekte materiaal.

Mits deze site door veel mensen gebruikt wordt als vraagbaak kon ik het niet laten om alsnog het antwoord te posten.

Ik weet niet hoe ver de technische bagage gaat van de t.s.'er , indien onvoldoende zal hij hopelijk wel iemand kennen die hem kan helpen.

Een toestel met dergelijke defekten zal zo goed als zeker "economisch" onherstelbaar zijn voor apple.

Hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/itm/New-Ori...Phone-5S-5C-/201436316468?hash=item2ee68a4334

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan