iphone mms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinea

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
ik heb een unlock iphone 16gb... ik kan er alles mee doen , maar ik kan geen mms verzenden of ontvangen , hoe moet ik dat instaleren ? ( proximus ):confused:

Wellicht staan de juiste instellingen hier tussen :)

hmmzz ik werk zelf bij T-Mobile. Ik weet dat als je niet kan internetten dat je even alle settings naar die van je provider in moet stellen en je WiFi uit moet zetten. Probeer dat eens...

en waar moet ik die gegevens dan inbrengen ( via settings ? ) en dan ?...................

en waar moet ik die gegevens dan inbrengen ( via settings ? ) en dan ?...................

Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Bij het invullen heb je ook de zogenaamde APN nodig. Deze afkorting staat voor Access Point Name, de naam van het toegangspunt voor GPRS. Vul de volgende gegevens in:

KPN
- APN: internet
- Username: KPN
- Password: gprs

Vodafone Particulier
- APN: live.vodafone.com
- Username: vodafone
- Password: vodafone

Vodafone Zakelijk (Abonnement)
- APN: office.vodafone.nl
- Usernaam: vodafone

Vodafone Blackberry (Abonnement)
- APN: blackberry.vodafone.nl
- Usernaam: vodafone

T-Mobile
- Username: tmobile
- Password: tmobile

Telfort
- Username: telfort
- Password: telfort

Orange
- Username: (leeg laten)
- Password: (leeg laten)

En zorg ervoor dat je WiFi uit staat...

Laat ff weten of alles is gelukt:)

even ter aanvulling.

Ik lees net ff na googlen dat MMSen op de Iphone niet mogelijk is.

Reden zou zijn dat de makers Emailen veel interessanter en gratis vinden. De enige mogelijkheid zou dit zijn:

Met de iPhone is het niet mogelijk om via de ‘normale’ bekende manier een MMS te versturen.
Dit is gedaan omdat iedereen die een iPhone op de ‘normale’ manier koopt ook een abonnement afsluit, met een internet data abonnement.
En kunt u dus via email foto’s versturen.

--------------------------------------------
Maar er is één manier om tóch een MMS te versturen en te ontvangen.

1. Open het email programma op uw iPhone
2. Schrijf een nieuwe email en kies als bijlage een leuke foto die u wilt versturen. U kunt ook direkt via een van uw Foto Albums op een foto klikken en deze versturen, de foto wordt automatisch als bijlage toegevoegd.
3. Het enige wat u hoeft te doen is de juiste provider uit te kiezen en het telefoonnummer invoeren. De juiste adressen vind u onderaan de pagina. De ontvanger ontvangt op deze manier of een email met een link naar de MMS of ontvangt direkt op zijn/haar toestel een MMS.

Voorbeeld: 0612345678@mms.t-mobile.nl

KPN
316nummer@mms.kpn.com

Vodafone
niet beschikbaar

T-Mobile
06nummer@mms.t-mobile.nl

Orange
316nummer@mms.orange.nl

Telfort
niet beschikbaar
-------------------------

Sorry slecht nieuws voor je dus... alleen met de omweg via een email te kunnen mmsen... mms ontvangen is helemaal niet mogelijk....

Voor alsnog veel plezier met je Iphone

er bestaat een progr ( via installer of swirly ) om een mms appl te downloaden op de iphone, maar ik weet niet hoe ik datr juist moet doen.
alvast bedankt voor uw aangeboden hulp
en heb je ook toevallig de providertfnummer van proximus belgie ?:)

er bestaat een progr ( via installer of swirly ) om een mms appl te downloaden op de iphone, maar ik weet niet hoe ik datr juist moet doen.
alvast bedankt voor uw aangeboden hulp
en heb je ook toevallig de providertfnummer van proximus belgie ?:)

Nee sorry, ik moet ook opschieten en weer werken en weer 20 anderen met hun Iphone helpen lol:P

Het enige wat ik heb gedaan is googlen naar Iphone MMS... moet je wel iets bij vinden...

Succes!

Nee sorry, ik moet ook opschieten en weer werken en weer 20 anderen met hun Iphone helpen lol:P

Het enige wat ik heb gedaan is googlen naar Iphone MMS... moet je wel iets bij vinden...

Succes!

bedankt !!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan