Iphone op marktplaats kopen. Nadelen en wat heb je nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamezonex

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
eyy,
Ik wou een Iphone kopen maar een Tmobile abbonoment is ongelofelijk duur. Dus dacht ik, Ik kijk even op marktplaats. Daar zijn ze een stuk goedkoper. Alleen dan lees je dat je ze moet unlocken en dit en dat. Ik wordt er helemaal gestoord van dus weet ik niet precies wat je er dan allemaal bij moet nemen qua service. En als je hem gehackt ofzo hebt dan las ik ook nog dat als er een update is dat je hem weer moet laten hacken. Ik weet niet of dat waar is maar kan iemand mij de nadelen vertellen en wat ik er dan bij moet nemen als service.

Alvast bedankt

je hebt een hele grootte kan dat het gaat om een chinees imitatie spul is
en zelf het apple logo is over genomen.

en je moet ook rekening houden met invoer rechten en inbeslag name door de duane
voor het merk recht (er wordt regelmatig op gecontroleerd)

Ja maar ik importeer het niet zelf. Gewoon op marktplaats bij iemand die het gewoon doorverkoopt.

dat is juist het punt je krijgt het rechttreeks uit china jij besteld hem op marktplaats maar die persoon besteld hem in jou naam en adres

let maar eens op de levertijden
en je moet er niet van opkijken dat het binnen de kortste keren er problemen mee hebt
zit geen garantie op

Nee maar ik haal hem gewoon bij diegene op die hem bij een mac winkel in de VS heeft gekocht.

Ja of ik koop gewoon een abbo van Tmobile en mijn ouders betalen 20 en ik 10 per maand. Ook geen gezeik met apple. En garantie hou. Dat heb ik liever want het is geen goedkoop ding.

Ja of ik koop gewoon een abbo van Tmobile en mijn ouders betalen 20 en ik 10 per maand. Ook geen gezeik met apple. En garantie hou. Dat heb ik liever want het is geen goedkoop ding.

Wil je het veilig doen dan doe je dat. Er wordt enorm "gerommeld" met de Iphone....

In België verkoopt Mobistar simlock-vrij en zonder abonnement een IPhone!

Goedkoopste is €500,- en nog wat (8 gb)
Duurste is €600,- en nog wat (16 gb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan