ik heb een iphone gekocht die een software foutje heeft, ik hoopte deze te kunnen maken zodat ik voor weinig geld een goede iphone heb.
het lukt me niet om hem te herstellen,
misschien dat iemand mij kan helpen.
op het moment dat ik hem aan zet start hij gewoon op met het apple logo'tje,
daarna verschijnt er een stekkertje in het beeld met : connect to itunes.
als ik hem op mijn computer met de nieuwste versie van itunes aansluit zegt hij dat hij halverwegen de herstelmodus is en of ik deze wil voortzetten.
als ik dit doe gaat hij gewoon de herstel modus doen, er verschijnt een balkje op op de iphone die langzaam steeds voller word.
op het allerlaatst blijft hij een heel klein beetje open staan, over dit stuk doet hij heel lang, en uiteindelijk zegt itunes dat de iphone niet kan worden hersteld, ik heb al een paar x een andere foutcode gehad, volgens mij zaten daar 1013 en 1004 tussen, de andere weet ik niet meer.
na deze melding sluit de iphone af, als ik hem opstart krijg ik weer precies hetzelfde,
is er iemand die hier een oplossing voor weet?
mvg jesse
het is een iphone 3g 8gb!
het lukt me niet om hem te herstellen,
misschien dat iemand mij kan helpen.
op het moment dat ik hem aan zet start hij gewoon op met het apple logo'tje,
daarna verschijnt er een stekkertje in het beeld met : connect to itunes.
als ik hem op mijn computer met de nieuwste versie van itunes aansluit zegt hij dat hij halverwegen de herstelmodus is en of ik deze wil voortzetten.
als ik dit doe gaat hij gewoon de herstel modus doen, er verschijnt een balkje op op de iphone die langzaam steeds voller word.
op het allerlaatst blijft hij een heel klein beetje open staan, over dit stuk doet hij heel lang, en uiteindelijk zegt itunes dat de iphone niet kan worden hersteld, ik heb al een paar x een andere foutcode gehad, volgens mij zaten daar 1013 en 1004 tussen, de andere weet ik niet meer.
na deze melding sluit de iphone af, als ik hem opstart krijg ik weer precies hetzelfde,
is er iemand die hier een oplossing voor weet?
mvg jesse
het is een iphone 3g 8gb!
Laatst bewerkt: