Iphone unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobbSnobb

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
hallo!
ik heb sinds kort een iphone maar ik heb er geen abbo bij afgesloten
hoe unlock ik hem?
alvast bedankt!!

Kijk even op iPhoneclub.nl, daar is genoeg informatie te vinden op het forum en de site zelf.

ik kan 'm wel voor je unlocken GRATIS (er zijn mensen die het voor geld doen terwijl het dus met een gratis programmatje gedaan kan worden)

of ik kan je uitleggen zodat je het zelf kunt doen?

Ik heb zelf ook een iphone en heb meerdere iphones geactiveerd, gejailbreaked en simlockvrij gemaakt.

- iPhone hacken mag niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
en films/muziek/appz/games etc etc downloaden mag ook niet maar meer dan de helft van de nederlanders doet het. :D

Ja daarom maar omdat helpmij bepaalde regels heeft hebben zij mijn reactie gewijzigd.

Als winkels het doen, dat "hacken" (simlockvrij e.d) voor een bepaalde bedrag dan is er niks aan de hand, dat is legaal. Als mensen het thuis gratis doen en hun ervaring vertellen dan mag het niet.

Ik ken genoeg telefoon webites die ook de iphone simlockvrij, geactiveerd en gejailbrealt leveren aan hun klanten, dan zouden deze websites/onlinewinkels ook aangeklaagd moeten/kunnen worden?

Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid Helpmij werkt aan dit soort dingen niet mee. Daarom heeft een collega Moderator het bericht verwijderd. Dat je het buiten Helpmij om kan doen, wil tevens nog niet zeggen dat het legaal is.;)

hallo!
ik heb sinds kort een iphone maar ik heb er geen abbo bij afgesloten
hoe unlock ik hem?
alvast bedankt!!

hoe kom je aan die iphone? uit de VS??
ik wil er namelijk ook 1 maar kan geen site vinde waar ik hem kan bestellen.

İk weet wel hoe of wat maar ik hoorde dus dat dit soort dingen niet op Helpmij mogen?

heb je problemen mail mij (UİTGEBREİD) je probleem, welke iPhone wat er mis is gegaan enz. enz.

ik kan 'm wel voor je unlocken GRATIS (er zijn mensen die het voor geld doen terwijl het dus met een gratis programmatje gedaan kan worden)

of ik kan je uitleggen zodat je het zelf kunt doen?

Ik heb zelf ook een iphone en heb meerdere iphones geactiveerd, gejailbreaked en simlockvrij gemaakt.

Hallo SKVR; ik heb een iphone die geunlocked was... nu perongeluk terug ingesteld nr fabrieksinstellingen... kun je mij helpen met het terug unlocken? Ik heb al zoveel geprobeerd maar hij wilt niet :s

Alvast bedankt, grtzzz... Gert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan