iphone verkopen, checklist om de telefoon voor te bereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
titel zegt het al,

ik ben van plan om een iphone 4s te verkopen, maar hoe kan ik zorgen dat er zo weinig mogelijk problemen optreden ivm mijn persoonlijke gegevens/itunes account/telefoonsoftware en/of instellingen.

is er een stappenplan dat je best kan volgen en hoeft dit in een bepaalde volgorde te gebeuren?

waar ik allemaal aan denk...:

- simkaart... hoe ben ik zeker dat al mijn nummers er op staan alvorens deze te gebruiken in een nieuw aan te kopen toestel (zelfde soort microsim wel, maar geen andere iphone)
- itunes... ik gebruik dit ook voor m'n ipod, maar had vandaag ergens gelezen dat je je iphone kan ontkoppelen. doe je dit best als laatst?
- imessage... is verbonden met m'n tel nr. en een emailadres, maar ook met m'n apple id blijkbaar
- facetime... idem
- email... dient ontkoppelt te worden
- apps... als ik geen icloud gebruik dan worden deze verwijderd?? of wat gebeurt daarmee eens ik de ihpone ontkoppel.?
- mijn apple id... hoe ontkoppel ik deze volledig van de iphone (had gelezen dat je best geen volledig herstel moet doen, maar ik zou wel willen dat deze id niet meer terug te vinden is door de koper...)

misschien ben ik nog zaken vergeten...

mvg,
gethez
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan