iphone zoek my phone of zoiets wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
hallo
ds ex van mijn dochter kan haar altijd traceren waar ze zit
tot irritants toe versta ik
sus denk ik hij er een soort traceerprogramma opgezet heeft
hoe kan ik dat verwijderen,gps staat al uit,maar nu heb ik iets gelezen dat zou gaan met icloud
dus al er wifi is kan hij altijd vinden

wat kan ze best doen fabrieksinstellingen,icloud wissen of uitschakelen,
of nog iemand tips

Om welke versie van iOS gaat het?

Via "Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen" kan in recente iOS-versies achterhaald worden welke apps de locatie opgevraagd hebben.

Controleer welke apps dat zijn geweest en welke dus niet door haar gebruikt zijn maar wel locatie hebben opgevraagd. Controleer met name "Deel mijn locatie".

heb wat apps opgekuist,
icloud volledig uitgeschakeld,ik denk dat hij haar vond met "vind mijn iphone"
zaterdag ga ik hem weerzetten naar fabrieksinstellingen en nieuw id aanmaken
dan zal denk ik in orde zijn
versie zie ik niet meer omdat icloud uitgesschakeld is denk ik(is grijs)
zal laaste ios zijn is de iphone 6 plus 8 maand oud

bestaat er zo niets als ze iets in je icloud bekijken vanaf externe plaats je een mail of zo krijgt

Als dat zo is zou ik in ieder geval het wachtwoord van haar Apple ID wijzigen, dat kan hier: https://appleid.apple.com/account/home

Daarnaast kun je via icloud.com zien welke apparaten met dat Apple ID zijn gebruikt en daarmee de toegang ontzeggen.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft denk ik weinig zin.

Huidig Apple-ID uitloggen en een nieuw account aanmaken. Kijk voor de zekerheid ook even alle apps door, staat er misschien nog een app genaamd "Prey" tussen dat lijkt op een spelletje?

Resetten lijkt me niet nodig. IOS is een gesloten systeem dus "rotzooien" in het systeem is niet mogelijk.

Schiet me net nog iets te binnen! Ga eens naar de App Store. Tik daar eens "Prey" in. Staat daar een knop met Download, een wolkje met een pijltje achter de app of Open?

Jasper

Laatst bewerkt:
ga dus gewoon nieuwe aanmaken of aanpassen wachtwoord
wat prey betreft zij had ook al een en ander af gegooid misschien stond het erop
appstore voor prey zal maar voor morgen zijn ze werkt nu

hij kon blijkbaar al haar verwijderde berichten ook lezen dus ik vermoed dat via icloud ging
daar kan je schijnt ook verwijderde berichten lezen
zelf draai ik android
wel al bedankt voor de nuttige info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan