iPod aansluiten --> Vista opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick07

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden vista opnieuw geinstalleerd op mijn pc. Nu probeerde ik mijn iPod classic aan te sluiten op mijn pc, maar als ik dat deed kreeg ik een blauw scherm met tekst erop (zie hieronder) en startte mijn pc ineens opnieuw op.
Ik weet dat dit waarschijnlijk met drivers te maken heeft of de NDIS.SYS file, maar dat is allemaal niet gelukt. Ik heb bijvoorbeeld de iPod helemaal geformatteerd via iTunes, dat hielp niet en ik heb ook geprobeerd om via CMD en dan sfc /scanonce de NDIS.SYS file te repareren, dit hielp heel eventjes maar na de 3e keer opnieuw opstarten was daar toch weer dat blauwe scherm.
Ik weet dat hier al veel topics over zijn geweest, of in ieder geval in google, maar ik kom er echt niet uit en ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn... (zonder windows wéér opnieuw erop te zetten).
Wat ik dus raar vind is dat het altijd gewerkt heeft maar nu werkt het dus ineens niet meer.

Hier het blauwe scherm (plaatje van iemand anders gebruikt voor het gemak en om te laten zien wat ik bedoel):
driver2cs.jpg

Toevallig wel ja, ik heb een logitech optische muis (niet draadloos)

probeer eens het Logitech MouseWare-programma van de computer te verwijderen en een update uit te voeren naar de meest recente versie van Logitech MouseWare.

Ik had geloof ik nog geen mouseware erop staan (kon hem dus niet verwijderen, stond niet bij start en ook niet in config scherm) dus ik ben naar logitech.com gegaan, dan naar support, downloads, toen heb ik op het plaatje van mijn muis geklikt en daar heb ik mouseware gedownload.
Maar wat is precies het nut van het installeren van mouseware?

Ik had geloof ik nog geen mouseware erop staan (kon hem dus niet verwijderen, stond niet bij start en ook niet in config scherm) dus ik ben naar logitech.com gegaan, dan naar support, downloads, toen heb ik op het plaatje van mijn muis geklikt en daar heb ik mouseware gedownload.
Maar wat is precies het nut van het installeren van mouseware?
je krijgt meer mogelijkheden met de muis

Ah zo MAAR zoals ik al boven de afbeelding heb geschreven is dat NIET mijn afbeelding, dus ik weet niet of het werkt, misschien is mijn afbeelding hetzelfde ik weet het niet, maar ik ga het even aanzien, bedankt

Ah zo MAAR zoals ik al boven de afbeelding heb geschreven is dat NIET mijn afbeelding, dus ik weet niet of het werkt, misschien is mijn afbeelding hetzelfde ik weet het niet, maar ik ga het even aanzien, bedankt

Dan is het toch handig als je de foutmelding van jou pc post want anders kan je probleem alleen maar groter worden

Dan is het toch handig als je de foutmelding van jou pc post want anders kan je probleem alleen maar groter worden

Heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar ik wist niet dat de info die erin staat per pc verschilt en het was eventjes een voorbeeldje om te zien wat ik bedoelde. Maar goed zodra ik het weer heb maak ik er snel een foto van en nu weet ik dat ik naar microsoft hulp en ondersteuning kan gaan, dus hoe dan ook bedankt;)

Net had ik het scherm weer, alleen natuurlijk nog geen camera bij de hand maar dit is wat ik nog net heb kunnen lezen:
0x0000000A (misschien een 0 te veel of te weinig, maar dit was het ongeveer)
Nu heb ik het bij microsoft hulp en ondersteuning ingetypt maar ik wordt er niet veel wijzer van. Ik kan het probleem dus nog steeds niet oplossen, het gebeurt alleen als ik mijn ipod aansluit, maar voorheen heeft het altijd gewerkt...

Ga eens naar Start en dan Deze Computer, klik rechts en ga naar Eigenschappen. Nu moet je nu links op Geavanceerde Systeeminstellingen drukken, opstart en herstelinstellingen dan op Instellingen. Vink daar bij Systeemfouten het vakje De computer automatisch opnieuw opstarten uit en klik op Ok. Wacht nu tot je pc weer tript, nu blijft de BSOD wel staan. Even de parameters overnemen en hier posten of eventueel zelf opzoeken wat het probleem kan zijn.

Heb je geen vistatweaks gebruikt voor het opstarten ofzo of met hijackthis?

Nee niet gebruikt
Maar vista er toch maar weer opnieuw opgezet, en het probleem lijkt nu weg te zijn.
probleem opgelost dus, bedankt voor de moeite!:thumb:

Helemaal opnieuw opgezet gewoon voor je dat probleem? :(
Ja het is jouw keuze hé :P
Als het is opgelost is dat ook goed maar ik vermoed ook wel dat je eerst en vooral al eens had geprobeerd om gewoon itunes te herinstalleren? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan