iPod Classic automatisch op pauze...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin1001

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een iPod Classic 80GB waarvan de garantie helaas verlopen is. Nu heb ik nieuwe headphones gekocht van Sennheiser. Prachtige kwaliteit, maar nu heb ik wel 1 probleem gevonden. Als ik bijvoorbeeld op de fiets zit en ik luister naar muziek, dan springt de iPod soms opeens op pauze terwijl de headphones er nog in zitten en de iPod op lock zit... Dit is natuurlijk vreselijk irritant, en ik weet niet wat nou precies het probleem is. Als ik gewoon rustig zit met m'n iPod dan gebeurd er niets. Wat zou het probleem kunnen zijn? Is het iets met de aansluiting? Of is m'n iPod kapot? Ik bespaar liever een reparatie van €140,-....

Ik hoop dat jullie iets weten om dit op te lossen!

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een iPod Classic 80GB waarvan de garantie helaas verlopen is. Nu heb ik nieuwe headphones gekocht van Sennheiser. Prachtige kwaliteit, maar nu heb ik wel 1 probleem gevonden. Als ik bijvoorbeeld op de fiets zit en ik luister naar muziek, dan springt de iPod soms opeens op pauze terwijl de headphones er nog in zitten en de iPod op lock zit... Dit is natuurlijk vreselijk irritant, en ik weet niet wat nou precies het probleem is. Als ik gewoon rustig zit met m'n iPod dan gebeurd er niets. Wat zou het probleem kunnen zijn? Is het iets met de aansluiting? Of is m'n iPod kapot? Ik bespaar liever een reparatie van €140,-....

Ik hoop dat jullie iets weten om dit op te lossen!

Alvast bedankt!
Voor zover ik weet gaat de iPhone automatisch op pauze zodra de jackplug eruit gaat.

Het gaat om een iPod Classic geen iPhone ;)

Ik denk dat je het beste even langs een Apple Store kunt gaan en het probleem daar voorlegen.

Het gaat om een iPod Classic geen iPhone ;)

Ik denk dat je het beste even langs een Apple Store kunt gaan en het probleem daar voorlegen.

Dankjewel voor je scherpe reactie. Ik bedoelde inderdaad een iPod. Daar is het in ieder geval wel zo dat de muziek op pauze gaat zodra de verbinding met de oortjes verbroken is.

Ah oke, de iPhone doet dat trouwens ook wel :D

@Justin1001: De snelste manier om te controleren waar het probleem in zit is een andere koptelefoon op je iPod aansluiten.

Gebeurd het dan ook, dan ligt het probleem bij de iPod.
Gebeurd er dan niets dan ligt het aan de Sennheiser.

Ik heb het geprobeerd met normale Apple Oortjes, en inderdaad... Daar doen ze het wel gewoon mee. Het ligt dus blijkbaar aan de Sennheiser's... Is nu het slimste idee om terug te gaan naar de Apple Store waar ik de oortjes vandaan heb? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Eerst zeker weten :)

Heb je een ander apparaat waarop je de Sennheiser kunt proberen?
Als hij daar ook problemen geeft kun je inderdaad het beste teruggaan en zeggen dat de koptelefoon ondeugdelijk is en dat je hem wilt hebben gerepareerd/vervangen.

Ahaa. Oke. Ik zal het morgen nog eens even goed testen. Ik hoop dat het dan inderdaad aan de koptelefoon ligt, en niet aan de iPod. Want een reparatie van €140 is niet niets! Morgen laat ik meer weten! Now it's time to sleep!

Ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan