Hallo,
Een half jaar geleden heb ik een nieuwe PC aangeschaft, maar nu wil mijn iPod niet meer synchroniseren. De symptonen zijn als volgt:
- Ik sluit de iPod aan op mijn PC
- iTunes pikt het apparaat op
- Ik druk op synchroniseren
- Het synchronisatieproces start
- Na enkele uren (het zijn 8500 nummers) geeft iTunes een foutmelding.
Ik heb al geprobeerd mijn iPod te herstellen via iTunes, dat ging goed maar het mocht niet baten. Ook het proberen van een andere USB-poort/USB-kabel werkte niet.
De foutmeldingen die ik kreeg waren onder andere de (-50)-foutmelding en de (-53)-foutmelding.
Na het bellen met de Apple supportlijn ben ik niet wijzer geworden. Zij wezen mij op een artikel met de volgende oplossingen:
- probeer een andere USB-poort
- probeer het met een andere USB-kabel
- probeer uw anti-virus software uit te schakelen tijdens het synchroniseren
Geen van alle hierboven genoemde oplossingen hielpen. Ik ben radeloos en zit hier met een lege iPod classic (80GB)
Heeft iemand raad?
Bij voorbaat dank,
Tom van Lieshout
Een half jaar geleden heb ik een nieuwe PC aangeschaft, maar nu wil mijn iPod niet meer synchroniseren. De symptonen zijn als volgt:
- Ik sluit de iPod aan op mijn PC
- iTunes pikt het apparaat op
- Ik druk op synchroniseren
- Het synchronisatieproces start
- Na enkele uren (het zijn 8500 nummers) geeft iTunes een foutmelding.
Ik heb al geprobeerd mijn iPod te herstellen via iTunes, dat ging goed maar het mocht niet baten. Ook het proberen van een andere USB-poort/USB-kabel werkte niet.
De foutmeldingen die ik kreeg waren onder andere de (-50)-foutmelding en de (-53)-foutmelding.
Na het bellen met de Apple supportlijn ben ik niet wijzer geworden. Zij wezen mij op een artikel met de volgende oplossingen:
- probeer een andere USB-poort
- probeer het met een andere USB-kabel
- probeer uw anti-virus software uit te schakelen tijdens het synchroniseren
Geen van alle hierboven genoemde oplossingen hielpen. Ik ben radeloos en zit hier met een lege iPod classic (80GB)
Heeft iemand raad?
Bij voorbaat dank,
Tom van Lieshout