iPod Classic videostructuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

silashoevers11

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Ik ben zeker niet dom als het gaat om computers, maar heb toch even jullie hulp nodig.
hier is de specs site http://support.apple.com/kb/SP572?viewlocale=nl_NL
mijn vraag is, hoe kan ik het beste in een programma (Gemistdownloader) er voor zorgen dat hij een geschikte video download voor mijn iPod Classic 5e Generatie?
Het gaat hier om audio en video kbps, en de in- en uit fps (?). uit de specs die op de site staan kom iet niet zo veel verder. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ondertussen zoek ik zelf ook nog naar een oplossing.
Groet, Silas

Silas,

Je vraag is niet geheel duidelijk maar ik denk dat je dit bedoeld.

De Ipod kan het video formaat MP4 afspelen. Dus als je zorgt dat al je video's in mp4 staan is het geen probleem.

Er zijn tal van softwareprogramma's gratis en betaald om welk bestandsformaat dan ook om te zetten naar mp4. Je hebt zelfs programma's die tevens de beeldformaat aanpassen.

Succes

Ja, ik snap wat je bedoelt, maar laat me het beter uitleggen.
Ik wil graag uitzendingen van een specifiek programma, die via uitzending gemist te zien zijn, overzetten naar mijn iPod. Dit doe ik met Gemisdowloader:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/.
Het probleem is inderdaad dat een iPod Classic alleen .MP4 afspeelt, maar in deze Gemistdownloader staat ook een iPod/iPhone conversie instelling. Ik heb meerdere afleveringen van dit tv programma gedownload met deze instelling, en het lukte gewoon. Maar als ik het nu probeer, haalt hij inderdaad gewoon de video van de website af, zet hem om in een formaat dat mijn iTunes kan inlezen. Maar op het eind, als ik deze video naar mijn iPod sleep in iTunes, gebeurt er niks. hij geeft trouwens dan ook geen foutmelding.
Ik hoop dat het nu wat duiderlijker is. Ondertussen zoek ik nog naar de goede instellingen.

Als het eerst werkte, en nu niet meer, en je hebt niets veranderd. Dan is het geen instelling.

Check bijvoorbeeld: Is je Ipod misschien vol?
Werken andere MP4 bestanden wel?

Maak backup en doe eens softwareupdate / herstellen?

succes

Ja, je had gelijk. Ik heb hem dus gewoon als .MP4 gedownload, maar in iTunes heb ik hem omgezet naar een preciese videostructuur voor een iPod. nu kan ik hem dus gewoon afspelen. thnx voor je antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan