Ipod jail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinHendriks

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Als je je Ipod Touch jailbreakt zijn dan al je apps, muziek ect dan weg? en als alles weg is hoe zet je het dan weer terug?

alvast bedankt!

Volgens mij mag je niks vragen over jailbreaken omdat het illegaal is, maar als je hem jailbreakt is hetzelfde als hem terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dus ja, maar je kunt via iTunes volgens mij een back-up maken.

Volgensmij is het toegestaan om dingen te vragen over jailbreaken. Hij bedoelt het anders denk ik.
Als je je Ipod jailbreakt en je hebt er al een paar apps opstaan dan blijven ze daar staan, als je jailbreak eraf wilt halen dan gaan je apps wel weg.
Natuurlijk kan je zoals @Eniotna44 een back-up maken van je Ipod en die op je PC zetten (dat raad ik aan!!!)

Jailbreaken is naar mijn weten toegestaan met toestellen geproduceert vóór maart dit jaar. Het illegaal downloaden en installeren van betaalde apps is dan weer niet toegestaan natuurlijk. Er zijn genoeg video's te vinden op YouTube die je vanalles vertellen over jailbreaken, wat je ermee kan doen, en hoe het moet. Zoek maar! Succes!

Hoi,

Heb je vraag even verplaatst naar multimedia -media speler daar hoort hij even beter thuis als telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan