iPod Jailbreaken, Het lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonnyroad

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Berichten
83
Ik snap niet hoe ik op mijn iPod moet Jailbreaken...
Ik heb van alles geprobeerd.
ik heb gehoord dat als je je iPod hebt geupdate hebt naar 4.2.1 dat je niet meer kan jailbreaken. nou , dat heb ik dus gedaan.
nu probeer ik hem steeds weer te downgraden maar dat lukt me niet!
Kunnen jullie helpen?
en dan heb ik nog iets,
Ik kan er niet achter komen hoe ik Cydia en WinterBoard downloaden moet om die themas te veranderen. een vriend van me heeft iPhone 3G en heeft versie 3.1.3
hij wil hem graag updaten maar dan weet hij dat hij dan die Jailbreak kwijt is.
Maar nu is mijn vraag ook, als ik mijn iPod ga herstellen, herstelt die versie dan ook?
en als je het kunt uitleggen, kun je dan wel even wat makkelijker uitleggen dan die anderen? want ze zeggen dan van shsn of zoiets, en met redbooth en die dingen,
kun je dan beetje uitleggen waar ik dat downloaden moet enzo? maar alvast bedankt.

-
 
er is een programma dat heet greenp0ison.
dit is de youtube link waar alles ook nog wordt uitgelegd!

ik hoop dat het lukt, succes!
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je topic naar de juiste sectie verplaatst.
Mediapspelers -->> Pocket-pc.
 
het heeft prima gewerkt bij mij dus ik denk dat je misschien iets niet helemaal goed doet.
 
het heeft prima gewerkt bij mij dus ik denk dat je misschien iets niet helemaal goed doet.

maar nu heb ik dat programma via iets anders gedownload, dan moet ik dingen inhouden waarvan ik niet eens weet waar ze zitten? want het programma is engels en heb ook via google vertaler gedaan maar dat lukt niet, kun je stap voor stap uitleggen wat je moet doen?
bvd :).
 
oke eerst zorg je ervoor dat je ipod/iphone in recoverymode is, dat doe je door de home button en de sleepbutton allebei voor 8 sec ingedrukt houden en dan voor 20 sec alleen de home button. dan is de ipod/iphone als het goed is in recoverymode.

Dan hoef je alleen maar op de knop "jailbreak" te klikken (in het programmatje)
Die knop kan je alleen indrukken als de ipod/iphone in recoverymode is!

Succes en reageer aub als het is gelukt of juist niet.
 
oke eerst zorg je ervoor dat je ipod/iphone in recoverymode is, dat doe je door de home button en de sleepbutton allebei voor 8 sec ingedrukt houden en dan voor 20 sec alleen de home button. dan is de ipod/iphone als het goed is in recoverymode.

Dan hoef je alleen maar op de knop "jailbreak" te klikken (in het programmatje)
Die knop kan je alleen indrukken als de ipod/iphone in recoverymode is!

Succes en reageer aub als het is gelukt of juist niet.

het is niet gelukt. telkens zegt die, Try Again.
 
je moet de home en de sleepbutton allebei voor 8 seconde ingedrukt houden dan gaat als het goed is het scherm uit en dan laat je de sleepbutton los en blijf je de homebutton ingedrukt houden-------> recovery mode
dan moet het lukken
 
YouTube staat vol met filmpjes daarover!
Maar zoek wel in het engels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan