Ipod kapot... wat nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Hallo,
wij hebben van m'n vaders werk een ipod gekregen (1 van de nieuwste series, zo'n hele dunne ik weet niet precies hoe die heet, kan evt. wel opzoeken)

nu hebben wij deze via de auto proberen op te laden met een originele (later bijgekochte) auto oplader,

de ipod werd extreem heet, misschien wel 60 / 70 graden,
dit leek mij al niet goed, en nu... je raad het al,
helemaal niks meer

ook als ik hem op de pc aansluit doet hij helemaal niks meer...

wie weet wat ik nu kan doen?

met wie moet ik hiervoor contact opnemen, (website a.u.b :))

Waarschijnlijk is een van de onderdelen binnen in je ipod stuk of doorgebrand.

Dit is te herstelle bij repareer winkels enz, maar ik denk dat je beter nieuwe ipod haalt omdat het reperatie ook EXTREEM duur zal zijn :D

Dat klinkt inderdaad als een doorgebrande Ipod. Als je de Ipod net nieuw hebt heb je nog gewoon garantie op het apparaat. Vraag aan je vader's werk of zij nog een bon hebben, zodat je contact op kan nemen met Apple. Dat kan volgens mij via deze site. Laat je niet met een kluitje in het riet sturen, als de Ipod nieuw is (ik neem aan dat hij dat is gezien het nieuwe model) heb je gewoon gratis recht op reparatie of vervanging. Dit tot iig 1 jaar na aankoop, ik meen zelfs 2.

Ik denk dat deze probleem wij niet echt kunnen oplossen.
Tenzij een reperateur voor je wilt maken :P
Maar geen garatie voor nieuwe ipod klinkt een beetje fake !!!

De ipod is inderdaad nog geen jaar oud,
en omdat we een officiele oplader hebben gebruikt, en er verder nog niks apparts met de ipod is gebeurt wil ik gewoon garantie,
Als ze mijn gaan dwarsbomen ben ik bereid ze voor de rechter te slepen, als ze niet mee werken, ik heb een apparaat van 300 euro
die na 1 uur aanstaan doorbrand. absurd! ik ga hier zeker mee door tot ik met mijn garantie een nieuw apparaat heb, of een gratis
reparatie krijg!
de ipod heeft in totaal nog geen uur aan gestaan, (alleen om even te test of hij het deed toen we hem kregen, na lang uitstaan loopt ook de batterij leeg)

Het probleem is niet op te lossen via dit forum, dat weet ik...

Daarom vraag ik ook of er meer zijn met deze gebeurtenis, en hoe zij dit opgelost hebben...

OF
hoe ik contact met apple kan opnemen (ik neem aan dat dat met apple moet)

ik lees dit even door, gevonden via google, ik hoop dat jullie me nog verder kunnen helpen,
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1284119 )

Mvg, Remco

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je vaders werk heeft hem waarschijnlijk toch ergens gekocht dat is toch wel te achterhalen en dan zou je toch naar die winkel kunne gaan wel het bonnetje even meenemen.

Modag

ik ga het eens via een winkel reparatie service proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan