iPod mappen verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hallo,
M'n zoon heeft zich een 2de hands iPod aangeschaft met daarop nog een hele boel mappen van Madonna,Shakira enzv.
Nu zou hij deze graag willen verwijderen voor meer schrijfruimte maar dat lukt ons niet.
Als we de verwisselbare schijf (iPod / FAT) openen en op verwijderen klikken verschijnt het volgende:

"Kan bestand niet verwijderen.Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen"

Ik ken verder helemaal niets van het iPod gebeuren dus stel ik hier de vraag naar wat hulp om die muziekmappen te verwijderen.

Ook de mappen openen lukt niet en er verschijnt:
"Bestand of map is beschadigd en onleesbaar"

Dank,

iTunes staat erop maar hoe ga ik dan verder om die mappen te verwijderen,is me niet duidelijk :confused:

iPod is nu inderdaad leeg na het formateren maar nu blijkt dat alle muziek voor op zo'n iPod enkel tegen betaling is en dat wist zoonlief blijkbaar niet....had ie misschien beter gewoon een standaard MP3 gekocht ipv. iPod
:o

Toch bedankt voor je reply's :thumb:

Volgens mij kan je ook gewoon MP3's downloaden, en dan die in de iTunes bibliotheek zetten en dan op de iPod zetten, maar dat weet ik niet zeker.

Volgens mij kan je ook gewoon MP3's downloaden, en dan die in de iTunes bibliotheek zetten en dan op de iPod zetten, maar dat weet ik niet zeker.

Dat kan zeker, wanneer het onbeschermde muziek betreft (geen DRM)
Je moet in het opties menu van itunes verwijzen naar de map waar de mp3s staan.
Deze worden dan in de bibliotheek in gelezen.
Vervolgens kun je dat synchroniseren met de ipod.
zie de eerder genoemde link van gijisok en lees hier voor meer info

mvg leo

Laatst bewerkt:
@switchie,

Welkom op Helpmij.:)

Het heeft geen zin om in een topic van 2007 te reageren. Deze is niet actueel meer. Maak even een eigen vraag aan en verwijs eventueel naar deze topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan