Ipod nano wil niet alle liedjes spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

grema

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Hallo,

wanneer mijn dochter op haar Ipod nano (nog geen jaar oud) liedjes wil beluisteren, slaat hij bepaalde liedjes over en dit zijn altijd dezelfde. Ook speelt hij soms het volgende liedje af, terwijl hij het vorige nog niet gespeeld heeft, maar deze titel wel op het scherm komt. Op iTunes werken alle liedjes wel en op een andere Ipod (van haar zus) gaan deze liedjes wel.

Wie kan mij helpen? :confused:

Hey Grema,

Het is misschien een beetje vervelend om te doen maar een herstel helpt meestal wel bij dit soort problemen, je kan ook nog even kijken of er misschien een software update is want daar kan het ook aan liggen. En natuurlijk (klinkt nogal lame:o) kijken of de shuffle niet aanstaan :p Succes!

Mvg,
Lordll

antwoord

Beste,

Bedankt voor uw antwoord!
ik heb reeds herstelt en dit heeft er niets aan veranderd. Ik heb ook gecheckt of de shuffle niet aanstond. Ik denk dat ik geen updates gedaan heb, maar ben niet zeker.
Weet u soms nog een andere manier om dit op te lossen?

Met vriendelijke groeten

De allernieuwste update downloaden en de iPod daarmee herstellen.
Een tweede tip, misschien zijn de liedjes niet goed gedownload en spelen ze daarom niet goed af....

Doen de liedjes het wel op andere iPod's of uw computer?

beste

probeer dit morgen even uit en hou je op de hoogte

alvast dank

grema

Hallo,

Gebruik je alleen Itunes bij het synchroniseren van je Ipod nano?
Ik had eenw WinAmp gebruikt, en daarna was mijnn Ipod ook een aantal nummer kwijt.
Ik heb dit opgelost door mijn Ipod in WinAmp te synchroniseren en heb daarna een nummer toegevoegd (want de verdwenen nummers stonden wel op mijn Ipod volgens Winamp)
HIerna de Ipod veilig losgekoppeld, en hij werkte weer.

Als je geen WinAmp hebt, dan raad ik je eerst aan om zoals mrjw al zei, je iPod even up-te-daten en daarmee herstellen.

Beste,

Mijn dochter heeft de liedjes die niet werkte gewist, want deze werkte ook niet in haar Itunes. Ze heeft een aantal keren haar Ipod herstelt met de nieuwste versie, maar het probleem met andere liedjes blijft. Wanneer ze een liedje beluistert en terug naar een vorig liedje wil gaan, lukt dat niet. Het springt altijd terug naar het liedje dat ze net beluisterd had.

Heeft iemand nog een idee hoe wij dat kunnen oplossen ?

Met vriendelijke groeten.

Grema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan