Ipod ontgrendelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jipyboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Goedenavond, ik heb een iPod gevonden op een verlaten strandje. Het was al laat en heb hem maar meegenomen. Nu heb ik dus een probleem er zit een wachtwoord op, nu heb ik al zo vaak geprobeerd dat hij geblokkeerd is. Hoe kan ik hem "unblocken / resetten" zodat ik hem kan gaan gebruiken. Het is de laatste generatie iPod.

p.s. Ik heb hem niet gestolen, ik heb hem hooguit een nieuw leven gegeven...:d

Laatst bewerkt:
Dat werkt dus (helaas) niet, omdat hij geblokkeerd / vergrendeld is.

Hallo,

Dan zou je de eigenaar moeten bellen die dus misschien met zoek mijn ipod een melding erop wilt zetten.

Ik kan de iPod niet binnen omdat hij vergrendeld / geblokkeerd is, en heb dus geen beschikking tot de nummers.

is het een ipod touch, want anders kan het zijn dat de eigenaar hem heeft geblokkeerd vanaf afstand.

Hallo,

@dennisdennis12, dat gaat alleen als de iPod een internet verbinding heeft.

@TS, ik denk vermoedelijk dat de iPod terug moet na de eigenaar of eigenares.

Ik zal dat eens doen, misschien hebben hun software dat hun in de contacten kunnen of iets dergelijks. Zodat ze de eigenaar kunnen opzoeken.

als het een ipod bedraagt staat er geen contactlijst op denk ik, want een ipod kun je alleen gebruiken voor muziek, internet, email etc
het enigste wat niet wil is er mee bellen en sms'en omdat het eigenlijk een uitgebouwde mp3 speler is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan