Ipod op stereo afspelen - probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

TrAcEd

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
45
Hallo!

Ik heb een probleem met m'n ipod, ik heb net zo'n kabel gekocht die je ipod met je stereo kan verbinden en zo je muziek via je ipod door je stereo kan laten afspelen als je die kabel in je output waar je oortjes inzitten verbind met de input waar de oortjes in moeten bij je stereo instalatie, als je dan aux inschakelt zou je de muziek van je ipod op je stereo instalatie moeten kunnen horen, alleen is dit bij mij niet het geval.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit zou kunnen komen?
 
Mogge!

Als ik je goed begrijp stop je de kabel in de output van je Ipod maar ook in de output van je stereo, dit klopt dan niet.

Je stopt inderdaad wel de kabel in de output van je Ipod alleen moet je de kabel dan wel in de input van je stereo stoppen (niet waar de oortjes ingaan want dit is ook output), deze zit meestal aan de achterkant van je stereo en heet vaak 'AUX' of 'Line-In'.

Succes! :thumb:
 
:Inderdaad, wat dom van me, maar ik heb belijkbaar geen aux input op m'n stereo, ik heb dan maar zo'n dubbele rood/wit plug gekocht en die aangesqloten, daarmee lukt het gelukkig wel.

Vriendelijk bedankt!:)
 
Oh ja dat kan ook nog! (zo heb ik 't zelf ook.........)
Veel luisterplezier! :thumb:
 
Inderdaad, alles werkt prima met die rood/wit kabel, wat mij betreft mag hier dus een slotje op.

Vriendelijk bedankt nogmaals.
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan