Anton0wns
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 nov 2008
Hey mensen...
Ik heb een probleempje met men ipod..
Als ik mijn ipod in de pc doe zegt mijn pc:
-
Unknown Device, een van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer.
Dit apparaat is momenteel niet op de computer aangesloten, of er is geen verbinding met dit apparaat. (Code 45)
Sluit het apparaat op de computer aan of breng een verbinding met dit apparaat tot stand.
-
en de ipod zecht :
-
U kunt niet kopiëren via FireWire, maar alleen via de meegeleverde USB-kabel
-
Maar itunes heb ik, en de "meegeleverde USB-kabel" die gebruik ik weldegenlijk,
eerst had ik een ander probleem met deze ipod, hij is al redenlijk oud er staat momenteel hele slechte muziek op.
Link voor oud probleem ( tussen oud en dit probleem heeft hij nog niet gewerkt.. )
Ik heb een probleempje met men ipod..
Als ik mijn ipod in de pc doe zegt mijn pc:
-
Unknown Device, een van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer.
Dit apparaat is momenteel niet op de computer aangesloten, of er is geen verbinding met dit apparaat. (Code 45)
Sluit het apparaat op de computer aan of breng een verbinding met dit apparaat tot stand.
-
en de ipod zecht :
-
U kunt niet kopiëren via FireWire, maar alleen via de meegeleverde USB-kabel
-
Maar itunes heb ik, en de "meegeleverde USB-kabel" die gebruik ik weldegenlijk,
eerst had ik een ander probleem met deze ipod, hij is al redenlijk oud er staat momenteel hele slechte muziek op.
Link voor oud probleem ( tussen oud en dit probleem heeft hij nog niet gewerkt.. )
Laatst bewerkt: