ipod shuffle probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter rhcp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
Ik heb net een ipod shuffle gekocht en ik sluit hem net aan op me computer en dan zegt me computer dit : voldoet niet aan de eisen van de windows-logo test die op compabiliteit met windows XP controleert.
Zowel de computer als iTunes herkent mijn ipod niet!
Weet iemand hier een oplossing op?

je kan gewoon doorgaan met de installatie, de boodschap die u te zien krijgt, heeft alles te maken met de afspraken die Microsoft met hardwarefabrikanten maakt, voor wat betreft een controleprogramma dat driver-software controleert en certificeert. De makers van de iPod Nano (= Apple) doen kennelijk niet mee met dat controleprogramma van Microsoft... Gelukkig is Apple een zeer gerenomeerde producent van hardware en software, dus kan ik u – zoals reeds gezegd – adviseren om uw iPod Nano gewoon te installeren. Dat gaat echt helemaal goed komen!

helpt ook niet, maar er staat bij mijn apparaatbeheer een uitroepteken bij mijn usb 2.0 ik denk dat het daaraan ligt

ik ben er net achtergekomen dat het niet aan de usb ligt, maar hij doet het nog steeds niet:mad:

Heb je de nieuwste shuffle? download iTuens opnieuw update het naar de laatste versie en resete je ipod. probeer het opnieuw en als je die waarschuwing krijgt moet je op doorgaan klikken.

mischien moet je bob zn computer effe opnieuw installeren pim de driver is corrupt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan