Ipod shuffle

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunderdomesteve

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
24
hoi
Heb zelf een goedwerkende Ipodshuffle. Nu had mijn dochter er ook eentje gekregen, en ik dacht: ik zet er even wat muziek op vanaf CD. Dus via de laptop waarop mijn ipod is geïnstalleerd. Ik had dus beter de handleiding eerst kunnen lezen. Want er gaat iets niet goed. Er staat inmiddels wél wat muziek op, maar blijkbaar was er 1 cd die mogelijk beveiligd was. Het importeren duurde en duurde maar, en het uiteindelijke resulaat is/was dat de muziek van deze bewuste cd niet om aan te horen is. Allemaal gebrom. Ik wil dus eigenlijk de ipodshuffle formatteren. Kan dat/ mag dat. Ben ik dan ook de hierop geïnstalleerde software ook kwijt, of alleeen maar de muziek? de verkenner geeft aan dat de ipod leeg is, maar bij eigenschappen wordt aangegeven dat er +/- 470mb is gebruikt. Ik wil dus eigenlijk van vooraf aan beginnen, op een pc /laptop waarop itunes nog niet is geïnstalleerd, want met de "foute" ipod kan ik ook niet bij het menu om de oorspronkelijke instellingen van de ipodshuffle te herstellen.
Ik kan dus ook op deze ipod geen nummer of ander onderdeel verwijderen. De PC ziet deze ipod als die van de administrator ( ikke dus)
Ik hoor graag of U een oplissing voor mijn "probleem" hebt.
groeten
eddy
 
Hallo,

Je kan beter alle muziek eraf gooien(de iPod dan).
 
hallo dank voor je reactie, maar dat was niet het goede antwoord op mijn vraag.
Ik kan niet zomaar die muziek van die ipod shuffle afgooijen want ik kan er niet bij.
De vraag was dus: Kan ik die ipod zonder meer formatteren? Dan weet ik zeker dat ik die muziek er af heb, maar ben ik dan ook de
software kwijt die op de shuffle staat?
groeten
 
Hallo,

naar mijn weten is het niet mogelijk om een iPod(ongeacht welk type), iPhone of iPad te formatteren.
 
daar ben ik weer.
Heb gebeld met de support van apple. Die adviseerden mij om de shuffle toch te formatteren.
Heb ik gedaan. Daarna weer aangesloten op de pc, en toen kwam dus wél het scherm moet
software herstellen enz. Nieuwste software versie geïnstalleerd, en voila. Het werkt nu zoals het
behoort te werken.
bedankt voor de support.
groeten
ADe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan