iPod synchroniseert sommige video's niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Travestipsy

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Mijn iPod touch 3g heeft nooit problemen gehad met synchroniseren. Ik heb laatst echter twee films aan mijn iTunes bibliotheek toegevoegd. Het zijn allebei gewoon mp4-bestanden, en ik zie dus geen reden waarom ze niet op mijn iPod kunnen staan. Ik kan ze wel normaal afspelen in iTunes, maar zodra ik op synchroniseren klik, zie ik alles van iTunes in mijn iPod, behalve deze twee films. Er is nog genoeg ruimte over op mijn iPod, en ook staat in mijn synchroniseerinstellingen aangevinkt dat ik álle films synchroniseer... Daar kan het probleem dus ook niet in zitten!

Wie kan me hiermee helpen?

Misschien laat antwoord op je vraag, maar krijg je een foutmelding? Als een film niet compatibel is zou je een foutmelding moeten krijgen. Is je iPod gejailbreakt? En op welke versie van iOS draait je iPod?

Ik krijg geen enkele foutmelding, en ik heb geen gejailbrakete iPod. Wel heb ik ios 5 erop. Hij synchroniseert gewoon normaal, behalve dat hij twee films overslaat. En nu heb ik ook gemerkt dat er van de 3100 nummers, hij er maar 1100 sychroniseert, zonder enkele reden en zonder enkele waarschuwing. Een half jaar lang stonden er gewoon 3100 nummers op mijn iPod, maar sinds een bepaalde synchronisatie (ver nadat ios 5 erop zat) merkte ik opeens dat er maar 1/3 van de nummers op stonden die er normaal op staan... En alles is aangevinkt, en ook staat bij de instellingen dat ie alle nummers moet synchroniseren, zonder uitzonderingen... Raar ding!

Je kunt eens een andere versie van itunes gebruiken, of opnieuw proberen te jailbreaken of restoren en dan nog eens proberen (eerst zonder jailbreak).

En op een andere PC, lukt het daar wel?
'T kan aan 2 dingen liggen: je iPod of je PC (cq. iTunes). Ik vermoed het laatste. Als zo niemand een oplossing heeft, zou je altijd nog kunnen mailen naar Apple. Alleen niet zeggen dat je een jailbreak hebt, dan gaan ze je waarschijnlijk vertellen dat het daaraan ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan