Ipod Touch 4G camera pixels instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0183

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
Berichten
76
Dag allen,

Mij camera op iPod werkt zeer slecht. Als je een foto maakt is die niet scherp. Ik heb gehoort dat je dan de pixels moet instellen maar hoe? En of kan dit wel? Groeten,
 
Hallo

Ipod touch 4 bezit 2 cameras ....

Heb je dit slechts bij 1 voor of achter , lijkt mij dit eerder een hardware probleem ....

Indien bij allebei , is dit inderdaad vermoedelijk een software probleem

Een reset kan dit dan misschien oplossen.

Voor zo ver ik weet , kun je niet --> " Ik heb gehoort dat je dan de pixels moet instellen maar hoe?"

Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Vermoedelijk dus inderdaad defekte camera.

Hier te koop :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...3.m570.l1313&_nkw=ipod+4+rear+camera&_sacat=0

Indien je dit nog nooit zelf hebt vervangen ... laten uitvoeren door iemand die wel de nodige ervaring bezit.

Er zijn vermoedelijk wel de nodige tut's te vinden op www hoe dit te doen.

Mocht dit toestel al gedateerd zijn ... vervang dan meteen ook de batterij terwijl deze nu toch is geopend.

Peter
 
Oke, dankje Peter. Maar ik mijn dochter en zoon hebben allebei een slechte camera. En ik ben bij de buren gewwest, zelfde probleem dus dat is wel een beetje raar.

En met de batterij is niks mis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

"En met de batterij is niks mis. "

Deze dien je uiteraard enkel te vervangen indien je het toestel moet (laten) openen om de camera te vervangen.

Toestel is omslachtig om te openen , en is te dom om deze dan een korte periode later terug te moeten openen.

" dochter en zoon hebben allebei een slechte camera. En ik ben bij de buren gewwest, zelfde probleem dus dat is wel een beetje raar"

Met deze bijkomende info ... zou 3 defekte camera's wel heel toevallig zijn....

Probeer zoals reeds eerder is vermeld eens een reset van 1 van deze toestellen , en kijk of het probleem dan is opgelost.

Peter
 
Hallo

Dan moet ik u het antwoord schuldig blijven....

Mocht je hiervoor ooit een oplossing vinden , kun je deze hier dan posten ??

Peter
 
Afhankelijk v.d. versie heeft je camera een 1.2 of een 5 megapixel lens.
Met een 1.2 megapixel lens krijg je eigenlijk nooit fatsoenlijke beelden, ik heb zelfs op m'n oude Samsung (5 jaar oud) een 3 megapixel lens.
http://www.apple.com/nl/ipod-touch/specs.html
Bij mijn weten kun je de megapixels v.e. lens niet veranderen, die heeft die specs of niet.
Maar ik ben geen fotograaf hoor, dus mijn reactie is niet die v.e. professional.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan