ipod touch geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeskimo

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
hallo,
ik heb een ipod touch 3g 16gb,ik ben hem 2 aanden kwijt geweest.
nu weet ik de code niet meer, en ik heb nu een andere computer,
als ik hem op itunes aan sluit krijg ik een foutmelding:
itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de ipod ipod touch. omdat deze met een toegangscode is beveiligd.u moet de toegangscode op de ipod invoeren voordat deze met itunes kan worden gebruikt.
weet iemand hoe ik de code er af krijg, het is niet erg als hij gereset moet worden, liever niet natuurlijk , maar de gegevens zijn niet heel belangerijk.
ik hoor het graag ,
mvg jesse

Hoi,

Het klinkt gek, maar eigenlijk hoop ik dat je geen antwoord krijgt.
Want: 'zomaar' een iPod kwijt zijn twee maanden .... en dan als argument om de beveiliging daarvan te 'kraken' ook nog aangegeven dat je je computer hebt vervangen .... da's wel érg toevallig allemaal.
En dan nog een vraag: betreft dit dezelfde (toen gekochte) iPod waar je één maand geleden ook op Helpmij een vraag stelde omdat de software niet zou 'deugen' .....

Tip: neem, met het aankoopbewijs, contact op met de helpdesk van Apple.
Zij hebben ongetwijfeld de gegevens van je registratie i.v.m. de vrijwel nieuwe garantie en zullen je in dat geval zéker willen helpen ......

Laatst bewerkt:
ik hoop nog steeds op een antwoord waar ik wel iets aan heb, en niet van mensen die me niet vertrouwen,
ps. het is helemaal niet toevallig, want dit is al men 3e computer dit jaar, en in 2 maanden is de kans dan best groot dat ik een nieuwe pc heb gekocht.
mvg jesse

@gast0556,
k ga hem nu probere bedankt, had ik niet aan gedacht

ik raad aan hem in DFU mode te plaatsen en hem dan te herstellen in itunes (let op! als je hem hersteld in itunes raak je al je bestanden kwijt!)

Hoi,

Wegens het verhaal van gisteren:

hallo,
ik heb van een vriend een ipod touch gekregen,
alleen staat er een code op,
weet iemand hoe ik deze code er af krijgt,
me vriend weet de code niet meer,
mvg jesse

Sluit ik dit topic, omdat ik denk dat we hier niet aan mee willen werken. Mochten we tot een andere conclusie komen dan heropenen we het topic weer, het klinkt in ieder geval verdacht.

De conclusie is dat we het topic gesloten houden aangezien we niet kunnen controleren dat de ipod touch wel of niet legaal is verkregen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan