iPod Touch gekocht maar hoe werkt het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hoi,

Ik heb net een iPod Touch gekocht de 8GB versie.

Ik heb iTunes gedownload en ingestelt.. ik heb er al muziek opgezet via iTunes maar nu wil ik er apps (applications) op zetten via het toestel zelf, maar dan komt er te staan: ''Login: Gebruik bestaande Account, Maak nieuwe account aan of annuleer.'' Maar waar kun je dat instellen???? heb ik totaal niet zien staan bij het instellen!?

Alvast bedankt

Account kan je dus aanmaken op je iPod zelf. Ook wel een itunes Account. Deze heb je nodig om Apps tedownloaden/kopen of muziek tekopen via itunes wat ik nooit zou doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier de stappen hoe jij de stappen kan maken.: Volg de onderstaande instructies om een iTunes Store-account aan te maken:

Opmerking: als u een Apple ID- of MobileMe-account hebt, gaat u verder met de volgende instructies.<< Niet van toepassing voor jou

Open iTunes (als u iTunes niet hebt, kunt u het downloaden).
Kies Store > Maak account aan.
Lees de Algemene voorwaarden, kruis het vakje aan indien u akkoord gaat met de voorwaarden en klik vervolgens op Ga door.&
Vul het formulier in om uw gratis Apple ID te maken (de inlognaam die u voor de iTunes Store gebruikt).
Zorg voor een geldige betaalwijze en een geldig factuuradres.
U kunt nu winkelen in de iTunes Store.

Oh oke, ben al een heel eind.

Me broertje heeft hem ook gekocht maar daar kan hij bij betaal methode's niet ''NONE'' aanklikken.

Ik kon dat wel. Want ik betaal niets in die shop maar hij kan alleen Visa, Master Card, AEX ofzo :O

Iemand enig idee hoe hij ook NONE kan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan