Ipod Touch jailbreak

Status
Niet open voor verdere reacties.

yorick007

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hey, ik heb mijn ipod touch gejailbreakt. maar elke keer als ik hem uit doe moet ik hem weer opnieuw jailbreaken (tethered). Ik vind dat heel irritant, is er ook een oplossing dat je hem niet elke keer hoeft te jailbreaken?

Als iemand hier niet uitkomt, ik heb hem nu op 2g generatie staan (3.1.2) ik had eerst 3g (3.1.3). Als ik hem nu update ben ik alles dan kwijt (ja dus.) is hier dus een truc voor dat ik hem update zonder dat ik mijn spelletjes verlies? en dat de jailbreak weg is. want dan hoef ik hem niet meer te Tethereden.

Mvg.

Hey, ik heb mijn ipod touch gejailbreakt. maar elke keer als ik hem uit doe moet ik hem weer opnieuw jailbreaken (tethered). Ik vind dat heel irritant, is er ook een oplossing dat je hem niet elke keer hoeft te jailbreaken?

Dat ligt eraan wat voor iPod je hebt. Ik neem aan dat je een 3e generatie hebt, want een 2e generatie is ook non-thetered te jailbreaken. Als je een 3e generatie hebt heb je pech, die is alleen thetered te jailbreaken.

Als iemand hier niet uitkomt, ik heb hem nu op 2g generatie staan (3.1.2) ik had eerst 3g (3.1.3). Als ik hem nu update ben ik alles dan kwijt (ja dus.) is hier dus een truc voor dat ik hem update zonder dat ik mijn spelletjes verlies? en dat de jailbreak weg is. want dan hoef ik hem niet meer te Tethereden.

3.1.2 is geen 2e generatie. Als je 3.1.3 uit de winkel kreeg, dan kun je volgens mij niet eens downgraden. Als je update ben je alles kwijt, maar als je de games legaal hebt gekocht kun je ze opnieuw downloaden met een muisklik. Heb je ze via de illegale weg, (ik ga niet uitleggen hoe) dan zul je alles opnieuw moeten doen.

Vertel eerst eens wat voor iPod je precies hebt.

Ik heb hem gekocht bij de media markt in Hengelo

Hij is geleverd met versie 3.1.2.

oja, het is een mc model.

Ik heb hem geupgraded naar versie 3.1.3 omdat ik het handig vind dat de batterij het wel goed aangeeft.

Ik heb ook gehoord dat Greenp0ison een Non-Thetered programma wou maken..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan