iPod touch kan niet aangesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Travestipsy

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Ik had tot nu toe nooit problemen met iTunes, alleen nu wel. Als ik mijn iPod touch probeer aan te sluiten, brult iTunes ''Deze iPod kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd. Voer het installatieprogramma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en installeer vervolgens de 64-bitsversie van iTunes.'' Deze stappen heb ik dus gevolgd, en de 64-bitsversie zou dus op mijn pc moeten staan. Alleen: hij geeft nog steeds dezelfde melding. Daar baal ik behoorlijk van, want nu kan ik geen muziek van en naar mijn iPod zetten...

wordt er niet gewoon om een software update gevraagt van de ipod?

Nee, wat ik net geciteerd heb, is exact wat ik krijg, maar ik kan hem dus ook niet aansluiten, laat staan updaten... :(

wordt de ipod nog wel door windows herkent als Apple Ipod?

ja, krijg zelfs een programma van windows dat het een iPod is en wat je ermee wilt doen, dus dat doet het allemaal, het is alleen dat hij weigert om te accepteren dat er wel degelijk een 64-bitsversie op zit...

de ipod werkt op een andere pc wel neem ik aan? je hebt 64 bits windows?

ipod werkt inderdaad goed op een andere pc met besturingssysteem windows xp. Deze pc heeft windows 7, hiervoor heb ik dus de goede versie van iTunes gedownload, en nu kapt ie ermee.

hoe kun je dat zien!? En hoe zou dat kunnen helpen als iTunes al om een 64-bitsversie vraagt?

vraag ik mij ook af, je kunt dit zien door in startmenu met rechtermuisknop op computer te klikken en voor eigenschappen te kiezen. de arcitectuur (hoeveel bits) staat onder type systeem.

heb je al itunes geprobeert up te daten middels 'Apple Software-updates'?

Er is inderdaad een software-update gevonden.... :o Misschien helpt dat! Ben hem nu aan het downloaden, ik zie wel of het werkt. Zo niet, dan weet ik je te vinden :)
...
...
...

Installatie van de 10.4 versie van iTunes is nu klaar, maar hij blijft hetzelfde bericht geven... Daar baal ik behoorlij van, want nu kan ik dus niets meer op mijn iPod zetten...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan