Ipod touch kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,
ik ben erover aan het denken om een Ipod touch te kopen .
nu heb ik alleen een beetje twijfels over het scherm en de batterij .
zoals ik op foto's heb gezien lijkt het scherm een beetje klein
tegenover de behuizing : of is dit maar een waanbeeld ? wat vinden ipod eigenaars
van het scherm ?
ook heb ik gelezen als je muziek of een filmpje of een spelletje of eens internet dat
de batterij heel snel leeggreaakt . maar ik weet zelf ook dat hoe meer je doet hoe
sneller ie leeg geraakt :confused: dit is normaal van zelfsprekend ,niet ??
wat vinden de eigenaars ook van de batterij of het apparaat algemeen ?
laat hier je menig over de ipod touch :thumb:

Ladyke

Ik heb zelf ook een ipod touch;
geweldig apparaat! batterij gaat aardig lang mee en het is (volgensmij) niet zo dat dat je internet de batterij sneller leeg gaat....

Camera is leuke toevoeging je kunt filmen in 720p hd en de foto`s zijn ook van goede kwalitieit.

Kortom:een aanrader!

Ik heb een ipod touch en vind het geweldig. Het is een dun ding en het scherm is zeker groot genoeg om zelfs filmen op te zien van korte afstand.
Als ik hem vergelijk met mijn Samsung Wave dan is de ipod kleiner maar wel met een groter scherm.
Via Battery Magic zie ik dat ik 48uur muziek 15uur video en 5uur 3d games kan spelen.. dus zeker genoeg
Zeker kopen!

gr,
Maxim

Ik heb nog een Touch van de derde generatie. Deze is nu een dik jaar oud, en moet zeggen dat de batterij het goed volhoud.
De capaciteit is misschien ietsje teruggelopen maar nog altijd meer dan voldoende.
Als je uren achtereen gaat gamen of filmpjes gaat kijken raakt de batterij uiteraard veel sneller leeg. Inderdaad zoals boven aangegeven na ongeveer 4 à 5 uur. Internetten gaat veel langer mee.
Ook na een dik jaar, dus wat mij betreft is de batterij prima.
Het scherm is ook prima. Scherp en helder.
Het is gewoon een fantastisch apparaat.

3d games kan spelen
wat bedoel je juist met 3 d games spelen , bedoel je echt 3 d ? of gewoon 3d grafix zoals op pc ?
als je nu vb een film van 2 u bekijkt dan heb je normaal nog genoeg voor beetje muziek he
nu ik weet dat het scherm 3.5 inch is = 8.75 cm maar hoe breed en hoog is het scherm ?
kan je de 720p vergelijken als een bluray film of is het iets minder ?
ben bena overtuigd :D
zal wss de 8 gb versie worden dan

Ladyke

klein vraagje

hoi,

nu heb ik juist beetje in itunes store aant zien geweest en app store en nu staat
bij de apps bij "voor iphone en ipad"
waar moet ik dan apps voor de ipod halen ?? of zijn deze ook goed voor de ipod ?

Ladyke

Sorry voor de late reactie.
Volgens mij is alles wel zo'n beetje compatible met mekaar.
Wanneer je met je iPod een app probeerd te downloaden zal deze in ieder geval ook voor de iPod zijn, met andere woorden. Op de iPod staan alleen app's die ook geschikt zijn voor de iPod.

Ja maar let wel op. dingen zoals GPS of compas gaan niet werken op iPod
gr,
Maxim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan