iPod touch mail - @live lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
176
Hallo,
Ik krijg de mail van de ipod touch niet werkend met mijn @live.nl email adres.
Wat doe ik verkeerd? Dit heb ik bij instellingen ingevuld:

ingaande server: pop3.live.com
uitgaande server: stmp.live.com

SSL aan.

Maar het werkt niet, hij zegt de pop3 server reageert niet.
Wat doe ik verkeerd?
 
volgens mij is de ipod touch niet compatibel met live mail. wel met gmail
 
Nintentdo ik weet bijna zeker van wel,
heb hier weleens wat over gevonden op internet. En vrienden hebben het werkend op @hotmail.com adressen, dus waarom zou het niet op live.nl werken?
 
Je moet hiervoor het volgende opnieuw doen op je iPod touch:

1. Ga naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Voeg account toe… > Anders.
2. Geef het account een naam en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op Bewaar.
3. Zet bovenin het scherm de schakelaar op POP (in plaats van IMAP).
4. Vul bij server voor inkomende post in:
Servernaam: pop3.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
5. Vul bij server voor uitgaande post in:
Servernaam: smtp.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
6. Je gegevens worden nu gecontroleerd. Als alles goed is, komt de e-mail nu vanzelf binnenstromen.

Je kan om te controleren ook jezelf een mailtje sturen.
Werkt het nog niet ga dan weer naar die Instelling van de mail en tik op SMTP en dan nog een keer op SMTP, Kijk of bij Server uitgaande post alles goed staat ingesteld, Serverpoort moet daar zijn 587.
Kijk dan nog even bij Geavanceerd, Gebruik SSL moet Aan en de Severpoort daar moet zijn 995.



www.iPodtouchforum.tk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan