iPod touch wifi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Goedemiddag mensen,

Ik heb een vraag, ik heb laats een ipod touch aangeschaft en ik wil graag internetten op mijn ipod. Thuis hebben we alleen bekabelde internet. Ik heb gister een USB WIFI CONNECTOR aangeschaft, op die site stond dat deze USB WIF CONNECTOR een accespoint aan kon maken. Ik heb dit gedaan, me ipod geeft verbinding weer ( 2punttjes) maar als ik op internet wil geeft hij aan dat ik de pagina niet kan vinden.
Hier een foto ervan:

wifiprobleem.jpg

bvd,

Joep

Laatst bewerkt:
1: foto word niet getoond.
2: als je router geen WLAN ondersteund, is het nutteloos een access point te plaatsen, want een access point is eigenlijk alleen bedoeld om het signaal te versterken, om de ruimte waarin je connectie kan maken met dat WLAN netwerk te vergroten.

1: foto word niet getoond.
2: als je router geen WLAN ondersteund, is het nutteloos een access point te plaatsen, want een access point is eigenlijk alleen bedoeld om het signaal te versterken, om de ruimte waarin je connectie kan maken met dat WLAN netwerk te vergroten.

Dit klopt volgens mij toch niet. Je kan een usb wifi connector aanschaffen die dan een netwerkje kan opzetten.

Ik heb zegmaar wel verbinding ( ik zie rechtsboven in soms 3 streeps en soms 3g staan) maar ik kan niet op internet.:confused:

je pc moet hier ook voor ingesteld worden (hoe dit moet weet ik wel niet ...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan