Ipod Touch zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hoi,

Ik heb een probleem vandaag. Mijn iPod begon heel raar te gedragen vandaag. Eerst een donker blauw vel scherm, gevolgd door het iTunes logo..
Hier na starte hij gewoon op en was er niks meer aan de hand. Tot vanavond weer, het zelfde maar dan wat het een wit scherm ipv. blauw.

Nu heb ik geprobeerd om een recovery te doen maar dit liep niet goed uit. Nu blijft het scherm zwart en reageert niet op de aan knop en home butten.
Na nog paar keer proberen heb ik nog steeds zelfde resultaat. Ik heb ook al een IPWS van internet af gehaald maar daar is ook nog steeds het zelfde mee, hij installeert wel maar daar na zwart scherm...

Is de iPod goed voor de eeuwige jacht velden of is er nog hoop:(

Ik hoor het graag :thumb:

P.S. Voor de duidelijkheid: er zat GEEN jailbreak op! ik gebruikte hem alleen maar voor Spotify

Laatst bewerkt:
probeer is je home knop en je powerknop 30 seconde inhouden en dan 10 seconden je home knop dan kom je in dfu modus en dan doe je herstel via itunes

Al geprobeerd... Niet veel zin. Apple ziet dat hij in recovery mode zit maar dan ben ik weer bij terug van af. Ik installeer weer maar dan nog steeds zwart scherm :/

Nee ook al niet...
Dan zegt hij dat hij in herstel modus is... en dan gebeurt er niks.

@ nickvtje,

Ben zo vrij geweest om je vraag even naar mediaspelers te verplaatsen hoort daar even beter thuis als bij hardware overige. Succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan