iPod touchscreen werk niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Newbie pro

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Hallo,
het schermpje van mijn iPod touch werkt niet meer... toch ben ik van mening dat dit een softwarematisch probleem is. Ik heb de afgelopen maanden m'n ipod hersteld via itunes... meestal zonder effect. soms deed hij het, maar na een paar dagen werkte het touchscreen al niet meer. als het mij nu lukt om mijn ipod te herstellen werkt het touchscreen maar voor één dag. Het is een 2de generatie iPod van 16 gb. Alle oplossingen zijn welkom, ik ben hopeloos! alvast bedankt :thumb:

Al eens gedaan... zij konden het probleem ook niet verhelpen, alleen reparatie ten eigen kosten..

Tja... Zover ik weet blijft er weinig over, of toch maar steeds opnieuw blijven proberen en hopen dat het een keer wel lukt en ook zo blijft.

Veel Succes.

Heb je de iPod ook al eens een reset gegeven, hou de Aan/uitknop en de homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo in het scherm komt.
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee helaas niet meer :( Dit is een vervangende iPod omdat m'n eerste softwarematisch kapot ging... natuurlijk ben ik weer de gelukkige die een verpeste iPod krijgt D: Eerst had ik ook al problemen met de homebutton, als je die indrukte gebeurde hetzelfde als dat je hem 20 keer indrukte, maar dat is later weer overgegaan met de nieuwe update :confused:

ahh wat heb je toch een pech ! :(
nog heel veel succes er maar mee !
en zou je misschien naar mijn forum willen gaan om te kijken of je nu mij iets kunt helpen ? :$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan