Op mijn 2 tablets Apple en Samsung heb de App iPrint van Brother geïnstalleerd.
Sinds een paar dagen werkt het niet meer, ik krijg wel verbinding maar als een scan wil maken krijg ik de foutmelding:
“Kan niet verbinden. Bevestig het volgende: -Controleer of het apparaat en het IOS-apparaat aan het zelfde netwerk zijn gekoppeld”.
Draadloos printen vanaf mijn laptop geeft geen probleem.
Ik heb de modem gereset en opnieuw de verbinding met het Internet gemaakt.
Brother helpdesk kon mij niet verder helpen, hun advies was nog wel Apps deleten en opnieuw installeren. Dit heb ik gedaan maar zonder resultaat.
Het heeft altijd gewerkt, wie kan mij helpen?
Sinds een paar dagen werkt het niet meer, ik krijg wel verbinding maar als een scan wil maken krijg ik de foutmelding:
“Kan niet verbinden. Bevestig het volgende: -Controleer of het apparaat en het IOS-apparaat aan het zelfde netwerk zijn gekoppeld”.
Draadloos printen vanaf mijn laptop geeft geen probleem.
Ik heb de modem gereset en opnieuw de verbinding met het Internet gemaakt.
Brother helpdesk kon mij niet verder helpen, hun advies was nog wel Apps deleten en opnieuw installeren. Dit heb ik gedaan maar zonder resultaat.
Het heeft altijd gewerkt, wie kan mij helpen?