IpVanish, Chromecast en Netflix

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chape
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chape

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Hallo,

via ipvanish (VPN) kan ik onder andere op mijn ipad series en flims kijken die in de VS worden uitgebracht.
Nu probeer ik dat ook te bekijken via Chromecast...

Het Vreemde. Ik zie alle films en series die in de VS zijn uitgebracht. Ik kan ze echter niet afspelen.
De in NL uitgbrachte films en series wel?

Snap ik dit?

Heeft iemand de logische verklaring en wellicht een oplossing?
Ik dacht dat je blind kon streamen naar CC!

Chape

Nou het is opgelost.... Netflix, pandora en nog een boel apps worden niet naar de Chromecast gestreamd. Zodra je een film via netflix wilt afspelen wordt er slechts een bericht naar de chromecast gestuurd die zegt dat deze zelf de Neflix app moet opstarten en die bepaalde film moet gaan afspelen. Er wordt dus niet van je computer of Ipad gestreamd. Vandaar dat het niet lukte... Nu laat ik mij niet met een kluitje in het riet sturen. Inmiddels kijk en luister ik de bewuste apps via de chromecast.. Er was 1 stuk hardware dat ik moest veranderen... Dat was de router. Door een router aan te schaffen die een VPN client kan draaien. (dus een die niet alleen VPN server heeft) Je start de client en het feest kan beginnen.. Kost je wel wat aan bandbreedte maar dat schakel je gewoon weer uit als je klaar bent met je film of wat dan ook... Iedereen gelukkig hier.. Voor wie het wilt weten. De router is een ASUS RT-AC87U.. Een alleskunnertje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan