Irfanview nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.
beeldbewerken

dicht bij het doel maar ik zie er geen gat meer in -geloof me
met het openen van Irfanview dan krijg ik geen i_view.exe te zien om te kopieren - wel languanes en context maarfdiebrengen bij openen niets -ik zie hetniet meer en jullie warschijnlijk ook niet begrip heb ik er voor groet gila
vele tientallen raadgevingen heb ik uitgedrukt maar ben aan het eind excuus groetgila
 
Geen idee wat er gebeurd is. :confused:
Maar installeer irfanview er nog eens overheen.
 
Toen Gila schreef ik zie allen maar languages en zo toen ging mij een lichtje branden.
Dat was namelijk nog steeds de startpagina van irfanview.
Ondertussen ben ik met gila in een mail gevecht terecht gekomen en is het bijna gereed.
Irfanview werkt nu het Nederlandse gedeelte nog maar ook daar komen wij wel uit.
 
puppie zei:
Toen Gila schreef ik zie allen maar languages en zo toen ging mij een lichtje branden.
Dat was namelijk nog steeds de startpagina van irfanview.
Ondertussen ben ik met gila in een mail gevecht terecht gekomen en is het bijna gereed.
Irfanview werkt nu het Nederlandse gedeelte nog maar ook daar komen wij wel uit.
 
beeldbewerken - irfanview

veel respekt heb voor allen die het geduld voor mij opbrachten om het tot een goed einde te brengen in het bijzonder dank aan puppie en jozo en alle anderen die de discussie volgenden .
Hopelijk nemen puppie en ik vanavond de laatste horde naar Irfanview in NEDERLANDS groet gila
 
En vanmiddag was het zover.....irfanview Nederlands is op duitse grond geboren....:D
 
beeldbewerken

beste vriendenen/ vriendinnen het was een enorme klus - maar dank zij het enorme geduld en zonder op de tijd te achten is het
puppie gelukt mij alles bij te brengen-het ging gepaard met vele mails over en weer , vaak verloor ik bijna de moed verder te gaan maar door de ondersteuning is het dan toch gelukt om het ook in het Nederlands te krijgen- ik ben er erg blij mee en ben jullie veel dank verschuldigd - ook de inspanning en moed van jozo(Jaap)was fantastisch-:D en bloemen voor jullie.
Jullie zullen beslist nog weer vragen van mij tegen komen

Hartelijke groet gila
 
irfanvieuw downloaden

bij instalatie van nieuwe pc nu met xpwin ben ik de irfanvieuw kwijt ook screenhunter waar zijn deze beide in nl te downloaden mvrgr gila
 
irfanview

geinstalleerd moet het nog controleren denk in het duits is hij niet in nederlands
en kunt u mij nog helpen aan de download van screenhunter ? MVRGR GILA
 
Infarview en screenhunter

Spijtig maar ik kan ze nog downloaden mvrgr gila
 
Hoi Gila,
Heb je mijn mail adres nog ?
dan gaan we het weer proberen via de mail net zoals de vorige keer.

Nog steeds woonachtig in Duitsland?
 
irfanview en screenhunter

ja puppie fijn weer iets te horen nog steeds in D: ja en hoop binnenkort 86 jaar te worden HEB NU XP de win 98 was ook te oud steeds prolemen en ik ben nog steeds actief op internet-door de nieuwe installatie xp heeft mijn pc dokter veel programe gelost_weet nu of ik die van jou nog heb_misschien kn je mij hem toespelen_tot spoedig groetjes
 
Laatst bewerkt:
Software photofiltre

Ergens had ik op het forum een rechtstreeks tip vanwaar ik photofiltre nl kon downloaden vindt hem niet terug groet gila
 
Mod edit:

@ gila

zou je in vervolg een eigen topic willen starten want deze is van 2006 niet echt zinnig meer lijkt mij . Daarom zal ik deze sluiten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan