iritante winfixer popup krijg ik niet van me site

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik heb 2 site,s in phpnuke 1 in nuke platinum op alle 3 komt als ik op de site kom een winfixer popup of een windocter popup 1 keer per dag op
ik heb me script al omgekeerd me sql al gecontroleert njente nada noppes
pas wijzijde winfixer ineens in windocter ik krijg al van meer mensen klachten dat dat op me site gebeurt is het mogelijk dat er een ilegaal url naar me server gekoppeld zit of wat dan ook ik heb horen vertellen dat namelijk dnses omgelijd kunnen worden of zelfs gekaapt kunnen worden dan lijkt mij het ook mogelijk dat ze van buiten af via een omweg juist iets kunnen koppelen maar het gebeurd pas al ik dus in de nuke mappen kom

wie weet een uitweg ik wil geen slechte reputatie met me site :thumb:

bouman4 zei:
ik heb 2 site,s in phpnuke 1 in nuke platinum op alle 3 komt als ik op de site kom een winfixer popup of een windocter popup 1 keer per dag op
ik heb me script al omgekeerd me sql al gecontroleert njente nada noppes
pas wijzijde winfixer ineens in windocter ik krijg al van meer mensen klachten dat dat op me site gebeurt is het mogelijk dat er een ilegaal url naar me server gekoppeld zit of wat dan ook ik heb horen vertellen dat namelijk dnses omgelijd kunnen worden of zelfs gekaapt kunnen worden dan lijkt mij het ook mogelijk dat ze van buiten af via een omweg juist iets kunnen koppelen maar het gebeurd pas al ik dus in de nuke mappen kom

wie weet een uitweg ik wil geen slechte reputatie met me site :thumb:

oja het gaat om www.battlefreaks.com
www.partyfreaks.net
en www.streetrave.nl.nu

ik krijg nergens een pop-up ... maar ik gebruik no-ads, en vermoedelijk zitten deze popups in de standaard black-list ...

de jean zei:
ik krijg nergens een pop-up ... maar ik gebruik no-ads, en vermoedelijk zitten deze popups in de standaard black-list ...

die kans zit er wel in ik gebruik ook van die progs maar deze worden bij mij niet tegen gehouden. en schijnbaar zijn er veel mensen die noads of andere antie spy niet gebruiken
vandaar ik die klachten krijg. de site is pas een keer gehackt geweest de postings zijn eruit gehaald die kon ik vinden. maar voor die tijd zat die popup er al in. streetrave is intussen op een onverklaarbare wijze clean. maar die andere 2 komt die windoctor nog steeds naar boven die zijn schaanbaar reclame technis vanwege de hoge bezoekers aantallen aantreklijker.
ze doen er dan toch alles aan om mij het lastig te maken door flugging in me teller die niet eens door zoekmachines gevonden wordt laat staan dat iemand die weet te vinden op insiders na.
spammen op het forum toen het nog niet helemaal afgesloten was dat er alleen leden op kwamen.
nu moet het gastenboek er aan geloven. plis de site zelf. en ik probeer er alles aan te doen me site en naam schoon te houden. dus als iemand weet waar ik in nuke moet zoekken. waar ze eventueel iets gedaan zouden kunnen hebben. of hoe ik er achter kan komen of ze via een omweg het gedaan hebben hoor ik dat graag.

Toen ik nar "www.battlefreaks.com" ging kreeg ik uiteraard ook deze popup.... de reden stond gewoon in de source code...

Code:
<script language="Javascript" type="text/javascript">
<!--
function img_popup(image_url, image_width, image_height, popup_rand)
{
screenwidth = false;
screenwidth = screen.Width;
if ( !screenwidth )
{
screenwidth = window.outerWidth;
}
screenheight = false;
screenheight = screen.Height;
if ( !screenheight )
{
screenheight = window.outerHeight;
}
if ( screenwidth < image_width || screenheight < image_height || image_width == null || image_height == null )
{
window.open(image_url, 'limit_image_mod_popup_img_' + popup_rand, 'resizable=yes,top=0,left=0,screenX=0,screenY=0,scrollbars=yes', false);
}
else
{
window.open(image_url, 'limit_image_mod_popup_img_' + popup_rand, 'resizable=yes,top=0,left=0,screenX=0,screenY=0,height=' + image_height + ',width=' + image_width, false);
}
}
//-->
</script>

aangezien dit bovenaan stond lijkt het me ZEER onlogisch dat dit door een banner gemaakt word... (die onderaan op de site staat) WEL is het mogelijk dat PHP-NUKE PPLATIUM dit genereerd... ik weet niet of het een gratis site is (lijkt me niet).
Verder.. die <meta> codes die bovenaan op de site staan, lijken me niet door jouw gemaakt te zijn maar door PHP-NUKE.. als dat zo is, dan denk ik dat er een kans van 80% is dat de pop-ups ook door die "PHP-Nuke" gemaakt worden.. in ieder geval door jouw hoster....

Hoe kun je dit nou zeker weten: Zet ALLES (alle sites + database enz.) op een server waar je 100% zeker van bent dat die geen pop-ups vertoond.. als je dan GEEN popup ziet.. dan komt het door je hoster.... (PHP-Nuke dus..)

Gegroet,
Jeffrey Benistant

p.s. ik weet niet wat PHP-nuke precies is, maar het leek me een hoster ofzowiets...

ok ga ik hier verder mee zoeken nou mijn gost lijkt me stug dat is nl.nu een betaalde ook nog en vince is aardig antie spam en antie spy ik heb namelijk toen iemand via een mail script op me site spam ging lopen zenden gigantische problemen gehadt. nuke zelf is geen betaalde dat is geen doen die licentie,s af te kopen maar die popup code kan het wel eens zijn. er zit een reclame banner in een iframe die is wel van mezelf.
maar ik heb de sql,s en nuke onderdelen al eens aardig uitgespit maar niks kunnen vinden die meta,s staan wel in een script worden niet gegenereerd maar ik weet nu in ieder geval waar ik verder op moet gaan zoekken. een cloon maken op een schone server geen nut dat heb ik met partyfreaks al eens gedaan toen was hij clean.
maar in het begin was alles clean het is er op een moment ingeslopen. denk dat ze de boel eens gehackt hebben. streetrave is intussen wel clean maar staat ook op de zelfde server. dat vindt ik het onverklaarbare ervan.

en is er in de broncode van de sites met "popup's" dan javascript te vinden ? of misschien een link naar een javascript file ?

die <meta> tags heb je zelf gemaakt ?

Gegroet,

JB

nou de meta,s niet zelf gemaakt zitten in de php files en kan ik aanpassen maar worden niet zelf gegenereerd door nuke. maarja spit maar een 30 scripts door al weet ik denk wel waat ik nu moet zoekken vorige keer toen ik het helemaal door spitte kon ik niks vinden.
al kan het de popup code zijn voor prive mesage die in nuke zit als een gebruiker een prive bericht krijgt en inlogt krijgt hij dat in een popup gemeld die kwam ik toen wel tegen.

om erachter te komen of die "nuke" die popups maakt moet je gewoon een simpele site, niet meer dan een maar regels tekst, uploaden en aanroepen. Als je dan OOK een popup ziet, dan kun je er zeker van zijn...
Als je geen popup ziet, dan kan het zijn dat je tijdelijk geen ziet of al een gezien hebt of hoe dan ook, dan kun je (meestal) via de broncode (dus rechtermuis -> vieuw source) kijken of er een stukje javascript in zit.. als dat er niet inzit.. dan vind ik dat zeer vreemd en LIJKT het mij dat de popup niet door Nuke gemaakt wordt... anders.. als er wel javascript inzit.. dan kan ik met 100% zekerheid zeggen dat de hoster voor de popup zorgt....

Gegroet,
Jeffrey

En onderaan die:
HTML:
<script src="http://ads06.bpath.com/gif.cfm?ID=27620&Page=0&Ver=40"></script>
Wat is dat?

Trouwens staat er in de url van je linkjespagina een \ ipv een / waardoor je linkjesblok niet meer werkt.

Laatst bewerkt:
James007 zei:
En onderaan die:
HTML:
<script src="http://ads06.bpath.com/gif.cfm?ID=27620&Page=0&Ver=40"></script>
Wat is dat?

Trouwens staat er in de url van je linkjespagina een \ ipv een / waardoor je linkjesblok niet meer werkt.
nou.. das heel makkelijk.. das een betaalde banner... er staat een ID in.. dus lijkt mij betaald... en als je deze code in een html file doet en opend, dan zie je dat het een banner is...

Greetings,
JB

@JB: ah oke.

Verder wel vreemd:
In firefox bij het linkjesblok:
Not Found
The requested URL /index1/blocks\links.html was not found on this server.

In IE werkt het wel...

Verder geen popup te bespeuren hier.

ja.. ik kom ook geen popup meer tegen...

Er is een groot verschil tussen de "nauwkeurigheid" van IE en firefox...
IE leest zo ongeveer alles en maakrt er wel ff wat moois van. Firefox doet het alleen als het echt correct is....

aangezien het om deze code gaat:
Code:
<iframe src="blocks\links.html" bgcolor="#FF0000" width="145" height="380" scrolling="no" frameborder="0">No Frames</iframe>

Hier kunnen we een ding uit aflijden: een \ hoort niet thuis in een website... oftewel, als die \ vervangen wordt door een / dan zou het volgens mij gewoon moeten werken ;)

Gegroet,
JB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan