ik heb 2 site,s in phpnuke 1 in nuke platinum op alle 3 komt als ik op de site kom een winfixer popup of een windocter popup 1 keer per dag op
ik heb me script al omgekeerd me sql al gecontroleert njente nada noppes
pas wijzijde winfixer ineens in windocter ik krijg al van meer mensen klachten dat dat op me site gebeurt is het mogelijk dat er een ilegaal url naar me server gekoppeld zit of wat dan ook ik heb horen vertellen dat namelijk dnses omgelijd kunnen worden of zelfs gekaapt kunnen worden dan lijkt mij het ook mogelijk dat ze van buiten af via een omweg juist iets kunnen koppelen maar het gebeurd pas al ik dus in de nuke mappen kom
wie weet een uitweg ik wil geen slechte reputatie met me site :thumb:
ik heb me script al omgekeerd me sql al gecontroleert njente nada noppes
pas wijzijde winfixer ineens in windocter ik krijg al van meer mensen klachten dat dat op me site gebeurt is het mogelijk dat er een ilegaal url naar me server gekoppeld zit of wat dan ook ik heb horen vertellen dat namelijk dnses omgelijd kunnen worden of zelfs gekaapt kunnen worden dan lijkt mij het ook mogelijk dat ze van buiten af via een omweg juist iets kunnen koppelen maar het gebeurd pas al ik dus in de nuke mappen kom
wie weet een uitweg ik wil geen slechte reputatie met me site :thumb: