ironstorm blijft vasthangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
Hallo ik heb ironstorm gister geinstaleerd maar wat me al meteen opviel hij blijft om de paar seconden dat je loopt vasthangen.
bij een andere spel dat ik heb deltaforce Black Hawk Down heb ik dat ook daar had ik af en toe 10.000 tot 20.000 ping dat is veeeeeeeel te veel vroeger had ik dat niet.
Ironstorm doe ik inloggen via gamespy arcade daar ben ik naar de helpchannel geweest en heb daar gevraagt hoe het zat we hebben allerlei dingen geprobeerd maar het werkte niet. hij zei dat het aan de internet connectie lag of de videokaard.
eerlijk gezegt denk ik aan de videokaart want ik zie ook strepen door het beeld als ik spel af en toe.
ik heb een videokaart van Nvidia Geforce 2 MX/MX 400
en internet heb ik kabel van sitecom.

Hopelijk kunnen jullie me helpen alvast bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de overige specs van je PC? Het kan goed zijn dat een aantal onderdelen niet aan de eisen voor de spellen voldoen.

En heb je de laatste patches van het spel geinstalleerd? Die vind je op dehomepage van de Game.
 
Wat zijn de overige specs van je PC? Het kan goed zijn dat een aantal onderdelen niet aan de eisen voor de spellen voldoen.

En heb je de laatste patches van het spel geinstalleerd? Die vind je op dehomepage van de Game.

wat zijn specs? en de patch heb ik gister nog gedownload.
en hieraan moet me pc voldoen staat er:
MIMINUM CONFIGURATION
PROCESSOR: P3 600
RAM 128MB
HARD DRIVE SPACE: 1.2GB
SYSTEEM:98/ME/2000/XP
CD ROM DRIVER
GRAPHICS CARD GEFORCE 2
GSOUND CARD
DIRECT X 8.1
 
Specs zijn onderandere je CPU, je interne geheugen en dergelijke.
 
als je erbij had gezegt hoe ik dat kan opzoeken had ik je het gegeven

trouwens ik heb ook een poort in me router geopend voor een spel dat ik heb maar daar zal het wel denk niet aan liggen
 
ik ben even naar speedtest.nl gegaan en heb daar even een test gedaan dit zijn de resultaten.

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Oct 22 2007 om 12:59:11 UTC+0200)

Download : 203.4 KByte/sec
Upload : 57.6 KByte/sec
Connection : 1106.0 Conn/min
aleen als hij ping/ms gaat controleren staat er telkens [bezig... ...ms] dus dat kan ik je niet vertellen

mischien heb je hier wat aan
 
Laatst bewerkt:
is er niet een programma ofzo dat je het probleem met de ping kan oplossen want het is echt vervelend terwijl ik dat vroeger niet had :(
 
Beste mensen bedankt voor jullie hulp het probleem is gevonden. mijn videokaard is te oud en die pakt de spellen niet zo goed.
Dus ik moet een nieuwe videokaard kopen dan zijn de problemen weg

Harstikke bedankt voor jullie goede hulp :D:thumb:
 
Beste mensen bedankt voor jullie hulp het probleem is gevonden. mijn videokaard is te oud en die pakt de spellen niet zo goed.
Dus ik moet een nieuwe videokaard kopen dan zijn de problemen weg

Harstikke bedankt voor jullie goede hulp :D:thumb:

Vergeet niet dat het nemen van een andere videokaarT ook kan betekenen dat je meer onderdelen moet vervangen. Zeker voor de nieuwe spellen, daarvoor heb je ook een andere processor, meer werkgeheugen, enz.

Wat zit er nu nog meer in je pc? Moederboard, werkgeheugen, processor, enz. Dat kan je opzoeken met het programma Everest (google)

Wat voor games ben je van plan te gaan spelen? dat geeft al een goede indicatie voor wat je allemaal nodig gaat hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan