Irql not less or equal

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiehelp

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe computer ongeveer 4 maanden. Deze heb ik gekocht omdat mijn oude niet meer wilde opstarten en staeets met het blauwe scherm kwam IRQL NOT LESS OR EQUAL. Nu heb ik het probleem weer op mijn nieuwe computer. Wat is er mis graag snel hulp want ik kan niet nog eens een nieuwe computer kopen.

Hoi,

Is dat de enigste melding in het beeld staat er niet nog wat ?

Modag

Kijk eens of alle hardware goed geinstalleerd is. (Start -> R-klik Deze Computer -> Eigenschappen -> Taakbeheer) daar even kijken voor uitroeptekens.

Wat voer je uit op het moment dat de BSOD komt?

Hallo,

@Modag Er staat geen andere melding bij voor zo ver ik weet. En het is maar voor een paar seconden blauwscherm dus ik kan het niet lezen.

@Johan Op het momet dat het blauwe scherm kwam was ik aan het afsluiten. Ik kan taakbeheer niet vinden.

p.s. bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het nog maar 1 keer gehad.

Hoi,

Heb je het vinkje weggehaald bij opstarten na foutmelding of zoiets bij rechtermuisknop op deze computer en dan systeemeigenschappen en dan geavanceerd en dan onderin bij herstel en opstarten.daarin kan je het vinkje weghalen.

Modag

Hoi,

Dan blijft hij tenminste staan bij een foutmelding maar als je het pas 1x heb gehad misschien valt het wel mee allemaal .

Modag

Hoi,

Is volgens mij zo zeer algemeen heb je al eens gegoogeld op de melding dus misschien staat er nog wat anders bij als de melding weer komt.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan