irritant beeldscherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irene85_nl

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Hallo,

Mijn beeldscherm valt ook steeds uit maar dan om de minuut ofzo, het duurt heel even (3 sec ofzo) en dan gaat ie weer aan...ik heb echt geen idee hoe dat nou kan. Bij beelscherm-opties klopt alles en ik heb verder geen idee waar het aan kan liggen. Het is een vrij nieuwe pc (okt 2002).

Hij valt trouwens alleen maar uit als ik op internet zit, als ik een dvd kijk doet ie het wel goed en als ik op WORD zit ook...Kan het aan een internetverbinding liggen? Ik heb er echt geen verstand van dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Alvast bedankt

Irene

Tja, dat is vreemd. Kan je iets meer zeggen over je systeem? Welke Windows? Wat voor soort verbinding?

Groetjes,
Bennie

Hoi,

Ik heb windows xp en mn internetverbinding is Alcatel Speedtouch Connection.

Irene

Bedoel je met uitvallen van het beeldscherm dat 'ie dan op zwart gaat? Kijk eens in de logboeken van XP: (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je mogelijk rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding.

Is de internetverbinding wel constant? En als je één pagina hebt geopend op het internet, gaat het beeld dan ook op zwart?

Groetjes,
Bennie

ja, hij gaat indd dan even op zwart, soms doet ie dat 10 minuten lang om de minuut en een andere keer kan ik een uur online zijn en gaat het gewoon goed...ik heb in die logboeken gekeken maar hij geeft geen rood rondje weer...gewoon informatie en daar staat dan dat ik verbinding met internet heb gemaakt en verder niks.

Ook als ik maar 1 pagina open gaat ie op zwart. De interverbinding is ook constant.

groetjes