Irritant brobleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
:(Hallo iedereen, ik probeerde eerst wat dingen te downloaden, en ik kreeg ineens heel veel poppups, sommige gewone sites en ook heel veel reclame, Sommige reclames komen de hele tijd terug, dingen zoals Appelazijn en eentje die verwijst naar een andere site, weet iemand hoedat ik dit moet uitzetten????:(

:DAlvast bedankt hè!:D
 
Hoi Stinuz,

Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.
Fix nog niets. Er zitten ook dingen die je echt nodig hebt.

Groetjes,

Pieter
 
Ok, hier is ie, en alvast bedankt hè.
 

Bijlagen

  • hijackthis.txt
    7,4 KB · Weergaven: 33
Ok, maar bij die online scan, moet ik alles dat ik tegenkom dan al meteen verwijderen of Fixen, of hoe zit dat.
 
Als Housecall de mogelijkheid bied om te cleanen, dan moet je dat doen.

Groeten,
 
Ik heb van alles kunnen verwijderen behalve deze


Hij klinkt ook heel belangerijk, dus mischien is de enige optie windows XP opnieuw installeren maar dat duurt allemaal zo lange en ik heb er ook niet zoveel zin in, dus weet iemand hier wat meer over of heeft iemand een andere oplossing: Please share with me.
 
Zou je de naam en de exacte locatie van het bestand even willen noteren?

Groeten,
 
Herhalen wat Pieter schreef in het eerste bericht:D

Groetjes,
Bennie
 
Pieter bedoeld een nieuwe log van HijackThis. Zou je ook nog even de naam en locatie van het bestand willen geven dat Housecall niet kon cleanen.

Groeten,
 
Sorry

Sorry dat ik zo lang weg was:confused: maar ik was op vakantie en ik had geen tijd meer om dat te zeggen maar ik zal even een nieuwe log plaatsen:)
 
Hier is de nieuwe log enneh.. moet ik opnieuw dat hele housecall gedoe doen. Want ik zag zelf dat er al een heleboel is veranderd in dit document
 

Bijlagen

  • hijackthis.txt
    5 KB · Weergaven: 7
Hoi Stinuz,

Fix eerst in HijackThis vinkje ervoor en op Fic checked klikken):
F0 - system.ini: Shell=Explorer.exe C:\WINDOWS\System32\cmd32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [CMD] cmd32.exe
Start daarna opnieuw op, liefst in veilige modus en verwijder:
C:\WINDOWS\System32\cmd32.exe

Wil je dan nog eens met een geupdate versie van AdAWare en/of Spybot S&D scannen, want ik zie zo al CommonName, Gator, WildTangent en Hotbar.

Laat daarna voor de zekerheid nog maar een nieuw log zien.

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan