Irritant geluid van mijn PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marnixo

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2008
Mijn PC maakt in de zomer een heel irritant geluid dit is al jaren zo.

Weet iemand waar je geluidsbestandjes kan uploaden dan kan ik het laten horen. En weet ik of het eventueel schadelijk kan zijn.

Ik hoor het wel.

Alleen in de zomer? Bijzonder... Toch iets met temperatuur wellicht?. Is de kamer niet verwarmd in de winter?

Als je de kast openschroeft, waar komt dan precies het geluid vandaan?

Alleen in de zomer? Bijzonder... Toch iets met temperatuur wellicht?. Is de kamer niet verwarmd in de winter?

Als je de kast openschroeft, waar komt dan precies het geluid vandaan?

Hmmz ja ik ben daar dus niet zo goed in eigenlijk krijg ik dat ding niet open. :confused:

Weet iemand waar ik geluidsbestanden kan uploaden misschien maak ik me zorgen om niets. :confused:

Hier op pagina 67 kun je zien hoe je je kast los maakt. Eerst moeten we weten waar het geluid vandaan komt

Ik weet bijna zeker dat het hieruit komt:

dsc00247bd9.jpg

Sorry voor de grote foto..

Geen idee ik heb er weinig verstand van zou heel goed kunnen..:o

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad een ventilator zo te zien.

Anyways, om geluiden te uploaden moet je bijvoorbeeld hier zijn. Dan kan je allerlei soorten bestanden uploaden. Plaats dan vervolgens hier de link, dan kunnen wij het downloaden ;).

Maar als het je ventilator is kan je het beste de pc openmaken, of hem terug naar Dell sturen zodat zij dat doen. Ik weet niet of dat onder garantie valt, of dat deze vervalt na het openen. Ligt ook aan de ouderdom van de pc.
Als je hem hebt opengemaakt moet je even het stof verwijderen. Meestal zit het dan wel goed. Zoek ook nog even een guide over het hoe en wat van openmaken, zo moet je oppassen voor statische elektriciteit ;). Op zich niks gevaarlijks, als je maar even oplet(/opzoekt) wat je moet doen ;)

Het klinkt mij inderdaad als een ventilator, maar om te zeggen of het hard/zacht is het helaas niet duidelijk. Het kan namelijk ook liggen aan hoe hard mijn speakers staan ;).

Ik raad je gewoon aan eerst op te zoeken of je nog garantie hebt, zoja -> mail/telefoontje naar Dell, zoniet-> goede guide op itnernet zoeken en hem zelf openmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan