irritant probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tintin

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
hallo allemaal

ik zal gelijk met de deur in huis vallen
ik heb weer eens een probleem,en dat is het volgende,
ik heb met mij stomme kop iets stoms gedaan en er is
iets verdwenen op mijn pc met als vervolg dat ik,als ik explorer opstart mijn startpagina niet volledig weergegeven word en vervolgens krijg ik een foutmelding

en daar staat dit bij:
Appname:iexplorer.exe Appver:6.0.2800.1106

Modname:urlmon.dll

Modver:6.0.2800.1106 offset:000084c2

het is wel zo als ik een site in type dan krijg ik wel een volle site in beeld,maar als ik dan in mijn favorieten een site aanklikt dan krijg ik de zelfde melding als bij mijn startpagina
heb al explorer opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft terug komen.heb ook al in run gezocht naar urlmon.dll maar daar krijg ik ook een melding in regsvr32 en dat is deze:dllregisterserver in urlmon.dll succeeded
maar ik weet dus totaal niet wat ik daar nou weer mee moet.

ik heb windows98 engels

wie weet hoe en op wat voor manier ik hier vanaf kan komen.ben er zwaar gefrustreerd van.

alvast hartelijk dank

Op welke manier heb je IE opnieuw geïnstalleerd? En wat heb je verwijderd in eerste instantie (als je dit nog weet)?

Geplaatst door caveman
Op welke manier heb je IE opnieuw geïnstalleerd? En wat heb je verwijderd in eerste instantie (als je dit nog weet)?

ik heb wat met hijackthis eruit gegooid maar ik zou echt niet meer weten wat,het was ook niet de bedoeling maar ik klikte verkeerd en dat gebeurt me nog wel eens

heb in add/remove explorer
eerst repair internet explorer gedaan
dat hielp niet daarna add a component dat hielp ook niksen daarna gewoon weer ie 6 geinstalleerd

niets schijnt te helpen

en heb trouwens ook steeds een probleem met m'n active desktop

Vertel nou eerst eens wat de exacte foutmelding is die je krijgt en wat er precies mis is met je active desktop.

Trouwens, met HiJachtHis kan je nog een backup terug zetten als het goed is.

hoi allemaal
ben weer terug
mijn pc is opnieuw geinstalleerd er was "iets" met de harde schijf,vraag me niet wat
maar ik ben weer actief hahaha
en ik weet dus nog steeds niet wat er gaande was
maar wil jullie wel bedanken voor de reacties

en tot de volgende keer!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan