Irritant programma die blijft "hangen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

krijnf131

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2011
beste helpmij leden of iedereen die mij kan helpen,

Recentelijk had ik een programma gedownload van internet( je voelt de bui al hangen),
en natuurlijk was het niet het programma wat ik wilde. Integendeel, het was een programma van een of ander comercieel bedrijf dat alles configureerden, zonder enige moeite! Startpagina, zoekmachine ect. En allemaal pop-ups.

Nu heb ik gelukkig hem verwijderd. Ik dacht: ik ben bevrijd van het programma "Babylon". Nu zat ik laatst naar een handleiding van Joz1 te kijken over hoe irritante programma te verwijderen die in opstart volgorde zitten, en tot mijn schrik zag ik in de opstart volgorde van mij: weer Babylon! Natuurlijk de uitgemieterd, maar wat ik wilde vragen is of er dus nog restanten op mijn computer zitten. Zo ja, kan ik die verwijderen?

Alvast bedankt!

Gr. krijnf131

Misschien dat je dat CCLEANER uit het register kan verwijderen.

Hier is de link:Ccleaner direct download link

Verder zou ik de overige register fouten verwijderen en als hij vraagt om een back-up te maken zou ik dat doen.

@ PS misschie kan je ook even kort vermelden wat je met het programma kan.

Staat allemaal op de site.
Glary Utilities

Te optimaliseren, schoonmaken en het vergroten van de snelheid van uw Windows.
Bescherm uw privacy en veiligheid.
Blokkeer spyware, trojans, adware, enz.
Fix bepaalde toepassing fouten.
Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk interface
Voor slechts prive-gebruik

Laatst bewerkt:
Malware bytes probleem

Eerst had ik malware bytes gebruikt, geheel volgens instructie, maar de computer startte automatisch opnieuw op! Bij het opstarten kreeg ik te horen dat er een 'blue screen' was geweest.

Graag de Minidump hier plaatsen (in de bijlage, anders via mediafire o.i.d.) Deze staat in C:\Windows\Minidump

Probeer eens de andere programma's, Gary Utilities of CCleaner als je wilt opschonen.
MBAM is meer voor virussen. :)

minidump bestand

:confused: hij zegt dat er geen bestanden zijn in minidump, terwijl ze daar echt worden opgeslagen! dus ga ik via de link.

Ben je in Verkenner naar het pad: C:\Windows\Minidump geweest?

Heb je al een van die andere programma's geprobeerd, CCleaner of Gary Utilities?

Die link is trouwens gewoon voor het uploaden van bestanden. :)

CCleaner heeft niet de fout niet gevonden. Ga nu andere proberen:P.

Hij is weg!!!!!

Hij is eindelijk weg! Dank je wel aan iedereen voor zijn of haar hulp! Babylon is in msconfig weg!:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan