Irritant windowtje moet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Sinds ik deze Aldi-PC van Medion heb, verschijnt er een klein blauw vensterje in beeld met informatie over de kanalen van de draadloze muis en draadloos toetsenbord. Ik hoef dat echt niet altijd in beeld te hebben en ik klik het dus altijd weg. Bij iedere opstart is 't ie er weer. Bij opstartitems weet ik hem niet te vinden. Hij moet overigens wel opgestart worden, maar gewoon geminimaliseerd en dat krijg ik niet voor elkaar.

Wie weet hoe dat te doen?

Hierbij een plaatje van het bewuste info-schermpje (als dat tenminste overkomt)

Bijlagen

• kanweg1.jpg
    kanweg1.jpg
    45,2 KB · Weergaven: 44
Kun je dit niet instellen onder het programma zelf, ik denk namelijk dat het gewoon standaar is bij het progje voor de herkenning van je apparatuur, je zult toch vast in het programma kunnen aangeven dat je dit niet in beeld wil hebben??

Of kijk even bij configuratiescherm bij muis of toetsenbord, misschien dat je daar iets in kan stellen.
Er staat ook geen pictogram naast de klok waar je even met je rechtermuisknop op kan klikken?

NOG STEEDS NIET...

Ik had al gekeken bij toetsenbord en muis in het configuratiescherm en er is inderdaad een icoontje op de taskbalk, maar het blijft toch weer iedere keer bij het opstarten in beeld. Met de rechtermuisknop kan ik het het een en ander instellen, maar dat heeft ook geen succes (zie bijlage). Ik kan OSD en Exit kiezen. Bij de OSD (ik neem aan dat dat is: on screen display) kan ik enable aanvinken, maar ook dat geen effect.

Ik denk dat ik iemand moet zoeken die dezelfde pc heeft... Het blijft ook altijd op de voorgrond staan, dus extra irritant.

Ik vind ergens dat het een HID-toetsenbord is. Ik voeg hier 2 afbeeldingen bij. Misscjien dat iemand er wat mee kan.

Bijlagen

• kanweg2.jpg
    kanweg2.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 21
gaat niet

Ik weet niet hoe het komt, maar het lukt niet die afbeelding te plaatsen.

Hier de tekst van het screenshotje:

Omschrijving USB-HID
Naam Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
Indeling 00020409
PNP-apparaat-ID USB\VID_04F2&PID_0200&MI_00\6&6E5B8C3&0&0000
Aantal functietoetsen 12
Stuurprogramma c:\windows\system32\drivers\hidusb.sys (5.1.2600.0 (XPClient.010817-1148), 9,38 kB (9.600 bytes), 5-10-2003 12:26)

Dat is wel heel vreemd inderdaad.
De plaatjes mogen niet groter zijn dan 100kb trouwens, anders wil het niet.
HID staat voor Human Interface Device, da's gewoon een apparaat zoals een gamepad, toetsenbord, muis,etc.
Het lijkt erop dat je goede dingen aan het doen bent maar waarom ie het dan gewoon niet doet? :confused:
Vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan