irritante extra balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton Theunissen

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
Hoi,

Ik heb op internet altijd een extra balk net onder de adresbalk staan. (blauw met als eerste woord "search"), en heeft ook een hele rare naam, op dit moment heet hij "rcceeooguo"...
Ik kan hier wel met de rechtermuistoets op klikken en hem zo verwijderen, maar als ik verder surf, is hij weer terug....
Mijn systeem is winXpPro. Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe ik hier vanaf kom?

Meteen nog een vraagje, al hoort die niet direct hier thuis, volgens mij: als ik de verkenner wil openen, dus met rechts op start klik, krijg ik altijd eerst de melding: Failed to load resource DLL. Wat mist hij dan precies en waar kan ik dit vinden? Als ik trouwens op OK klik, start wèl gewoon de verkenner....

Alvast bedankt. Ton.

ik heb die balk ook, alleen bij mij heettie ttggshbrcfc :confused: en mijn startpagina is sinds dat ik die extra balk heb C:\Program Files\Startportal\Portal\portal.html geworden. :( al aantal keren ad-aware erover heen gehaald, maar verwijderd niets, dus als jullie het weten, graag... :D

ik heb dus ook die balk, alle spyware verwijderd maar elke x als ik een nieuwe pagina laad staat ie r weer.
bij mij heet ie: TwoPokeMags

6xgepierct en Presphire,

Waarom volgen jullie het advies van Sigma en M@rio nu niet gewoon even op? Moet wel heel raar lopen wil dat de oplossing niet bieden. Naar het volgende topic gaan dus en daar een HijackThis-log plaatsen, zoals aldaar in het eerste bericht wordt uitgelegd: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan