Irritante foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikino123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Al een jaar of drie heb ik een digitale camera (Kodak Easy Share ZD710), die het altijd prima heeft gedaan. Er zat één mankementje aan: als ik foto's van de kaart op de computer wilde zetten, gaf hij soms de melding 'De scanner of camera is in gebruik, probeer het later nog eens'. Als ik het dan nog een paar keer probeerde lukte het altijd wel, maar de laatste tijd werkt dit niet meer. Ik krijg telkens diezelfde foutmelding, ook als ik alle andere programma's afsluit. Ik begrijp niet waarom hij 'in gebruik' is. Wie kan mij helpen?

Heb je een canon programma der op staan ? Als dat zo is en je verplaats de foto's via Windows, dan is de programma al iets aan het doen.

Ik heb de software van de camera wel geïnstalleerd en vroeger heeft 'ie het ook gewoon gedaan. Dan sloot ik de camera aan en opende er vanzelf een scherm, en kon ik uit een lijst programma's kiezen. Nu komt dat scherm ook nog wel maar is er geen lijst, gek genoeg (=S) en ik ga dus naar Deze computer en dan klik ik de camera zelf aan. Maar op die manier heb ik het al heel vaak gedaan en toen deed hij het wel.

Alle canon software via het configuratie scherm verwijderen zal w.s helpen
Eventueel opnieuw installeren en pas dan de camera aansluiten.

mvg Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan