irritante geluidjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Carp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Sinds dit weekend maakt mijn vista ulitmate allemaal rare en zeker irritante geluidjes. Haast bij elke muisklik en af en toe ook doet ie uitzichzelf een heel riedeltje van geluidjes achter elkaar. Het gaat om het windows notify geluidje en het windows ding geluid. U kunt misschien begrijpen dat ik na 2 dagen al helemaal gestoord van geworden ben. Nu moet ik mijn geluid aan hebben voor mijn studie. Dus ik hoop dat iemand hier een briljante oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,
Casper La Grouw

Dat geluidje komt er niet vanzelf hé :P

Heb je al eens gescand op virussen en spyware met bijvoorbeeld superantispyware?

Heb je verder gewoon eens gecontrolleerd welke geluidjes er allemaal zijn ingesteld bij (configuratiescherm- geluiden-->systeemgeluiden)

Ja daar heb ik naar gekeken. Er staan nu opeens geluidjes ingesteld bij oa het maximaliseren van een venster. Maar dit soort geluidjes kan ik wel uitschakelen. Waar het mij meer om gaat zijn de geluidjes die gewoon steeds uit het niets komen. Dan komen er 5 van die gluidjes heel snel achter elkaar terwijl ik niets bijzonders doe. Ik vraag me ook sterk af hoe dit opeens kan komen.

En wanneer heb je deze geluidjes?
wanneer je aan het gamen ofzo bent en meerdere malen op shift-toesten zit te tikken?

want in dat geval is het gewoon de plaktoetsen.
Moest het dat niet zijn zou ik echt eens scannen op spyware en virussen zoals ik al eerder had aangegeven

Maybe heel dom dit hoor,want ik nu ga zeggen?

Ik had zo ervaring laatst dus ook!raar iritand rot geluidje!ik denk verdomme?komt dat nu vandaan?en ik kon het maar niet achterhalen!leken wel reggendruppels!

Ik zoeken en zoeken,en mij zelf gek piekeren,kwam mij dochter(ja onbenul van net 8)even zeggen ma?dat geluidje komt van je msn!die reclame die eronder staat?en *******!ik ga er met mij muis opstaan...en ja hoor!daar kwam het vandaan...dus bij jou ook meschien zo?

Groetjes Naat

Maybe heel dom dit hoor,want ik nu ga zeggen?

Ik had zo ervaring laatst dus ook!raar iritand rot geluidje!ik denk verdomme?komt dat nu vandaan?en ik kon het maar niet achterhalen!leken wel reggendruppels!

Ik zoeken en zoeken,en mij zelf gek piekeren,kwam mij dochter(ja onbenul van net 8)even zeggen ma?dat geluidje komt van je msn!die reclame die eronder staat?en *******!ik ga er met mij muis opstaan...en ja hoor!daar kwam het vandaan...dus bij jou ook meschien zo?

Groetjes Naat

mooi verhaal :D
Dat heb ik ook eens heel even voorgehad, ik weet niet meer wanneer maar dat had ik toch al snel door hoor :P

Misschien is dat wel de oplossing voor de TS :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan