irritante inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

1957

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Berichten
164
Hallo, elke keer als ik mijn pc opstart komt automatisch de inbelverbinding op het scherm. Tot drie maal toe moet ik 'm wegklikken, voordat ik iets anders kan doen. Ditzelfde gebeurt als ik Norton Antivirus 2002 met de hand start (ook exact drie maal wegklikken). Het lijkt met elkaar te maken te hebben, maar ik kan niet vinden wat. Ik heb Windows 98 en IE. Weet iemand hier raad mee? Het is behoorlijk irritant. Gabriëlle
 
download even spybot search and destroy. Want volgens mij heb je last van Spyware. Na het installeren even updaten en dan scannen ! En alles wat hij vind kan weg bij twijvel post het hier even dan kan er na gekeken worden en je advies gegeven worden !!


Hier downloaden
 
Heb je bij internetopties - verbindingen aangevinkt staan "nooit een verbinding kiezen"? Dan zou hij niet meer automatisch tevoorschijn moeten komen
 
Ik ga spybot downloaden. 'Nooit een verbinding kiezen' heb ik NIET aangevinkt, want dat geeft allerlei problemen. Ik ga eerst dit proberen. Alvast bedankt tot zover. Gabrielle
 
Ik heb Spybot gedraaid en van allerlei troep weg kunnen gooien, maar het inbelvenster blijft bij de start en ook bij het afsluiten, een aantal malen opduiken. Hebben jullie nog een andere suggestie? Alvast bedankt, gabrielle
 
Als die inbelverdinding komt die je wegklikt. Staat daar ook een vakje om "niet meer vragen tot ik mij opnieuw aanmeld" in? En wat voor problemen krijg je als je "nooit een verbinding kiezen" aanvinkt dan?

Anders weet ik het ook niet...
 
Beste Tanja, ik heb nu toch maar een vinkje gezet bij "nooit een verbinding kiezen' en nu is het inbelvenster verdwenen. De problemen waar ik het over had zijn niet opgedoken. Wel moet ik nu als ik het internet opga, apart verbinding maken, maar dat is niet erg. Heel hartelijk bedankt! Gabrielle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan