Irritante lijntjes naast muisaanwijzer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Ben ik bezig in Word (2002) en ja hoor, daar verschijnen dan weer die rottige horizontale lijntjes naast de muisaanwijzer. Ik ga me er steeds meer aan ergeren en heb geen idee wat het nut er van is.

Ik ben alle muis- en Word-instellingen als langsgegaan, maar ik kan niet ontdekken hoe ik van die lijntjes af kan komen.

Weet iemand of je dat kunt uitschakelen en zo ja: hoe?

(Het ziet er dus uit zoals in bijlage)

bijlage dus

Bijlagen

• muisaanwijzer.jpg
    muisaanwijzer.jpg
    1,7 KB · Weergaven: 75
Je zit dan in de afdrukweergave. Dat is normaal.

Groetjes,
Bennie

Ok, maar bij mijn oudere Wordversie had ik dat nooit. Ik vind het erg lastig bij bijv. het selecteren van woorden.

Bedankt overigens Bennie; ik wist niet dat het met de weergave te maken had. Heb even geëxperimenteerd: als ik in "beeld" de optie "normaal" kies, krijg ik wel een gewone aanwijzer, maar dan is het beeld weer onoverzichtelijk.

Ik blijf hopen op een verlossend antwoord..

Dat klopt ook, dat is een nieuwe functie in 2002. waarom is het beeld onoverzichtelijk? Alles is aan te passen:D

Groetjes,
Bennie

Die muisaanwijzer helaas niet. Tenminste niet als je in die afdrukmodus zit. Dan zal je toch echt moeten overschakelen naar een andere modus. Maar wat bedoel je met die "onoverzichtelijkheid"? Teveel werkbalken?

Groetjes,
Bennie

Dit vind ik overzichtelijk

Bijlagen

• afdrukweergave.jpg
    afdrukweergave.jpg
    67,8 KB · Weergaven: 66
En dit niet

Bijlagen

• normaleweergave.jpg
    normaleweergave.jpg
    61,2 KB · Weergaven: 50
Dus toch de afdrukweergave. Helaas, ik vrees dan je dan terug zal moeten naar een eerdere versie ...

Groetjes,
Bennie

Oudere versie installeren gaat me dan weer net iets te ver, alles loopt nu gesmeerd op mijn machine en dat houd ik graag zo.
Ik neem die je-weet-wel-aanwijzer maar voor lief.

Hee bedankt voor het meedenken Bennie. :)

Geen dank! Succes, ik denk dat je er wel aanwent op den duur:thumb:

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan